Formula H trængte igennem med deres eget frimærke på 300 plakatrør
Formula H Skincare stod for at lancere et nyt produkt i deres serie af danskproducerede, naturlige hudplejeprodukter, og dét skulle travle butikschefer hos udvalgte butikker gøres opmærksom på.
- Vi ved, at folk har travlt og får en masse mails, som de aldrig ser. Derfor valgte vi i stedet, at sende en teaser for produktet i form af en flot plakat i et rør med et ganske særligt Formula H-frimærke på til beslutningstagerne i 300 udvalgte butikker, siger Lars Sannes, der er Formula Hs administrerende direktør og stifter.
Frimærket viser Formula Hs smukke logo sammen med eksempler på det nye produkt, og det er designet af Lars Sannes, der selv er uddannet grafisk designer.
Løsningen er PostNords såkaldte kreative PP-påtryk, der skaber ekstra opmærksomhed allerede uden på forsendelsen, og som styrker brandingen af din virksomhed. Man kan vælge mellem forskellige skabeloner eller som Formula H at designe dem selv. På den måde kan man skabe et personligt frimærke, der både kan arbejdes med visuelt, men også med duft, speciallak eller særlige farver for at give det ekstra liv og gennemslagskraft.
Formula H har som idégrundlag at levere luksus-hudplejeprodukter til overkommelige priser.
- Vi sætter overliggeren højt hos både os selv og vores leverandører – præcis som vores kunder forventer. Derfor er det også ret fantastisk, at vi får mulighed for at lave vores eget PP-mærke med kampagnelogo hos PostNord, så vi også via den kanal kan formidle og styrke vores brand, når vi sender breve, vareprøver og konkurrencer ud til modtagerne i vores kartotek, siger Lars Sannes.
Kampagnen med plakaterne, der kom i rør med Formula Hs eget flotte kreative PP-frimærke, ramte plet, og det gav Formula H en stor opmærksomhed, som til stadighed har høj værdi for virksomheden, der blev stiftet i januar 2021.