Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge
Case

Et brev med et personligt touch gjorde vores invitation mere personlig og iøjnefaldende

Ehandelsdagen er en årlig konference i Danmark, der fokuserer på e-handel og digital handel. Konferencen tiltrækker både store og små virksomheder, der ønsker at lære mere om den digitale handelsverden og de seneste trends inden for e-handel.

I samarbejde med PostNord har Ehandelsdagen sendt en fysisk invitation ud til 2.500 webshops i Danmark ved hjælp af PostNords produkt Direct Mail. Direct Mail er en service, der gør det muligt for virksomheder at sende personlige breve, foldere eller kataloger ud til deres målgruppe såsom eksisterende eller potentielle kunder.

kuvert_uden skær.jpg

Fordelene ved at sende et fysisk brev er flere. Først og fremmest har et fysisk brev en højere åbningsrate end en e-mail. Når du modtager et fysisk brev, er det mere personligt, og dette gør det mere sandsynligt, at brevet vil blive åbnet og læst i modsætning til en e-mail.

Vi sendte et brev med et personligt touch, en konvolut med et særprægetbrevet1.png design og en fysisk ølbrik, som modtageren kunne tage med til konferencen og bytte til en øl eller sodavand ved det efterfølgende netværksarrangement. Dette var med til at skabe en mere engagerende og personlig oplevelse for modtageren og gjorde invitationen mere iøjnefaldende, siger Søren Sieg Jensen, Ehandelsdagen.

Med brugen af Direct Mail har Ehandelsdagen set en stigning i antallet af tilmeldinger til deres konference fra de virksomheder, som havde modtaget brevet. Dette bekræfter vigtigheden af at bruge en kombination af online og offline markedsføring til at tiltrække og engagere målgruppen. Samtidig var det med til at øge synligheden af konferencen og tiltrække et bredere publikum.

- Ved at sende en personlig invitation til vores konference via et fysisk brev kunne vi tiltrække flere deltagere og skabe en mere personlig og engagerende oplevelse. Vi er glade for at have samarbejdet med PostNord for at gøre dette muligt, siger Søren Sieg Jensen, Ehandelsdagen.

Du kan læse mere om Ehandelsdagen og den årlige konference på www.ehandelsdagen.dk.

 

ehd-ehandelsdagen-orange.png