Case
LEAD
Direct Mail åbner døren til en vigtig målgruppe
I forbindelse med lanceringen af to længerevarende uddannelser tog LEAD - enter next level A/S en ny og effektiv metode i brug for at fange opmærksomheden hos travle HR-chefer, HR-konsulenter og virksomhedsledere.
Brancher: Kurser og uddannelse, Mindre virksomheder
Keywords: Mersalg / Nysalg
Land: Danmark
Medier: Direct Mail
Udfordring
- At identificere og ramme den rigtige målgruppe.
- At skille sig ud og skabe opmærksomhed hos beslutningstagere, der modtager mange e-mails og andre henvendelser.
- At udarbejde og sende materialer, der har gennemslagskraft og skaber respons.
Løsning
- Målrettet Direct Mail til 4.500 private og offentlige HR-chefer, HR-konsulenter og ledere over hele Danmark.
- Brev og brochurer med beskrivelser af uddannelserne samt opfordring til at kontakte LEAD.
- Understøttende markedsføring og synergi med Google AdWords- og LinkedIn-annoncering.
Resultat
- Mange henvendelser om de to nye uddannelser.
- Et tilfredsstillende deltagerantal og et øget kendskab til LEAD som konsulenthus.
- Forespørgsler om fremtidige uddannelser.