Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge
Case

KidsMoving har valgt PostNord på grund af den gode leveringskvalitet

Virksomheden KidsMoving sælger produkter, der optimerer læring til børn med forskellige former for udfordringer. Det kan f.eks. være motorisk uro, finmotoriske vanskeligheder, læsevanskeligheder og koncentrationsbesvær. Fra oktober 2023 har de valgt PostNord til at håndtere alle deres forsendelser.

Kidsmoving billede.jpgPrisen var ikke en faktor, da den stort set var den samme, som vi kom fra. Derimod var leveringskvaliteten afgørende for os. Vi havde tidligere oplevet svingende kvalitet og bortkomne pakker med andre leverandører, så derfor ville vi gerne prøve PostNord.

Vi ønskede også hjælp til en fleksibel afhentning, da vi ikke altid er på adressen, og her har PostNords plastboksløsning været løsningen for os, da vi nu ikke behøver at være på lokationen, når chaufføren henter pakker.

KidsMoving er desuden på vej ind på det svenske marked, og her har produktet ”PostNord Tracked” vist sig at være den ideelle løsning til vores behov samtidig med, at de matcher vores ønske til både pris og kvalitet.

Efter opstarten af samarbejdet har vi oplevet, at PostNord opfylder vores forventninger i forhold til kvalitet og produktløsninger. PostNord har tilbudt os en række fleksible services, der sparer os tid og penge, så alt i alt er vi yderst tilfredse med samarbejdet.

Og når vi taler om samarbejdet, har den personlige rådgivning fra vores account manager hos PostNord været helt i top. Vi er blevet rådgivet i PostNords løsninger, så de har skabt værdi for vores forretning, og hun har givet os en fantastisk opstart og er altid i stand til at hjælpe og svare på spørgsmål. Det føles meget trygt.

Efter overgangen til PostNord har vi også oplevet betydeligt færreKatrine Werner.jpeg returforsendelser på grund af uafhentede pakker. Det skyldes, at PostNord minder vores kunder om at hente deres pakker på posthuset. De ekstra påmindelser har ikke kun forbedret kundeoplevelsen, men haft en positiv indvirkning på antallet af returforsendelser, hvilket vi sætter stor pris på” siger Katrine Werner, Ejer af KidsMoving.

Læs mere om KidsMoving, der startede deres webshop for 2 år siden, og som er i rivende udvikling.