Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge
case

TV-kok med stor appetit på PostNords service

Kundeportalens mange fordele har sammen med den tætte, personlige service gjort Claus Holm til stor fan af PostNord.

Claus Holm_billede.jpg

”Jeg elsker alt ved jer.” ”Det fungerer bare stjernegodt.”

TV-kok, kogebogsforfatter og foredragsholder Claus Holm er fuld af begejstring for sit samarbejde med PostNord.

Dagligt sender han et mindre antal bøger afsted, men enkelte gange kan der også være tale om en større levering på et par hundrede stk. fra hjemmet i Svendborg.

Claus Holms store tilfredshed skyldes især: PostNords kundeportal, ”Nordic Customer Portal”, den brugbare sparring og rådgivning han får samt den tætte relation til PostNord.

På kundeportalen kan Claus Holm bl.a. se, om pakken er udleveret til kunden eller om de ligger klar til afhentning på et posthus og hvilket det er.

Han kan også mindske pakker der ryger retur til ham, fordi han selv via portalen kan minde hans kunder om, at de skal hente deres pakker på posthuset.

Claus kan agere hurtigt, når hans kunder henvender sig, og være første led i kundeservice. Det gør at hans kunder bliver endnu mere glade og tilfredse, end de var i forvejen.

”Min salgskonsulent hos PostNord tager ansvar for aftalen. Mine udfordringer bliver forstået og tages seriøst.”

Han synes, at store virksomheder ofte kan virke upersonlige og fjerne, men i tilfældet med PostNord føler han netop, at han i den grad kan mærke den personlige service.

”Som kunde har jeg brug for, at der er en person, som kender min historie. Det virker på mig, og så ved jeg også, at det virker på andre.”

Derudover er Claus Holm typen, der elsker at have fuld kontrol over sine leveringer og hader at blive uvenner med kunderne. Derfor er NCP også en stor hjælp.

”Jeg vil jo gerne have, at tingene fungerer. Med kundeportalen kan jeg hele tiden gå ind og følge med i mine leveringer, så jeg bruger den dagligt.”

For den hurtigt talende kok er det derfor helt naturligt, at han på Facebook stikker sit PostNord-krus i vejret og taler varmt om samarbejdet. For som han også siger: ”Vi er gode, os to - mig og PostNord”.