Case

LEAD

Lead_hero_1920x523.jpg

Direct Mail åbner døren til en vigtig målgruppe

I forbindelse med lanceringen af to længerevarende uddannelser tog LEAD - enter next level A/S en ny og effektiv metode i brug for at fange opmærksomheden hos travle HR-chefer, HR-konsulenter og virksomhedsledere.

Brancher: Kurser og uddannelse, Mindre virksomheder
Keywords: Mersalg / Nysalg
Land: Danmark
Medier: Direct Mail

Udfordring

  • At identificere og ramme den rigtige målgruppe.
  • At skille sig ud og skabe opmærksomhed hos beslutningstagere, der modtager mange e-mails og andre henvendelser.
  • At udarbejde og sende materialer, der har gennemslagskraft og skaber respons.



Løsning

  • Målrettet Direct Mail til 4.500 private og offentlige HR-chefer, HR-konsulenter og ledere over hele Danmark.
  • Brev og brochurer med beskrivelser af uddannelserne samt opfordring til at kontakte LEAD.
  • Understøttende markedsføring og synergi med Google AdWords- og LinkedIn-annoncering.


Resultat

  • Mange henvendelser om de to nye uddannelser.
  • Et tilfredsstillende deltagerantal og et øget kendskab til LEAD som konsulenthus.
  • Forespørgsler om fremtidige uddannelser. 

 

Se hele casen