Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser.
Case

LEAD

Lead_hero_1920x523.jpg

Direct Mail åbner døren til en vigtig målgruppe

I forbindelse med lanceringen af to længerevarende uddannelser tog LEAD - enter next level A/S en ny og effektiv metode i brug for at fange opmærksomheden hos travle HR-chefer, HR-konsulenter og virksomhedsledere.

Brancher: Kurser og uddannelse, Mindre virksomheder
Keywords: Mersalg / Nysalg
Land: Danmark
Medier: Direct Mail

Udfordring

  • At identificere og ramme den rigtige målgruppe.
  • At skille sig ud og skabe opmærksomhed hos beslutningstagere, der modtager mange e-mails og andre henvendelser.
  • At udarbejde og sende materialer, der har gennemslagskraft og skaber respons.



Løsning

  • Målrettet Direct Mail til 4.500 private og offentlige HR-chefer, HR-konsulenter og ledere over hele Danmark.
  • Brev og brochurer med beskrivelser af uddannelserne samt opfordring til at kontakte LEAD.
  • Understøttende markedsføring og synergi med Google AdWords- og LinkedIn-annoncering.


Resultat

  • Mange henvendelser om de to nye uddannelser.
  • Et tilfredsstillende deltagerantal og et øget kendskab til LEAD som konsulenthus.
  • Forespørgsler om fremtidige uddannelser. 

 

Se hele casen

.