Kundeservice Erhverv
Flytning i Danmark
Når din virksomhed flytter, skal du melde dette via Virk.dk. PostNord modtager herefter besked om flytningen, og du behøver ikke at gøre mere
Øvrige flytninger
Du skal registrere andre typer flytninger via vores kontaktformular.
Har du modtaget post, som ikke er til dig ? Eller er der sket andet, end det du forventede? Så lav en reklamation herunder.
Jeg er erhvervskunde: Opret en reklamation på vores Erhvervsportal
Jeg er ikke erhvervskunde: Opret en reklamation på postnord.dk
Få en erhvervskundeaftale
Sender du regelmæssigt pakker eller breve, har du mulighed for at få en aftale med PostNord.
Er du kunde hos os, kan du med fordel bruge chatten.
Chat med os
Mandag til fredag
8:00-17:00
Uge 51 er chatten åben 8:00-18:00
Lørdag den 21.12 og søndag den 22.12 er chatten åben 8:00-14:00
Har du ikke adgang til Kundeportalen, kan du se, hvordan du får adgang her:
Få adgang til Kundeportalen
Har du ikke mulighed for at logge på Kundeportalen, kan du kontakte os på dkkundeservice-erhverv@postnord.com.