Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Matas.dk

Vælg Selv Udleveringssted giver matas.dk muligheden for at skabe en god kundeoplevelse.

Det skal være nemt, kunderne skal føle sig trygge og have en god oplevelse, når de handler hos matas.dk - og Vælg Selv Udleveringssted er med til at skabe en god kundeoplevelse.

​"Det har betydet, at vi har sænket vores samlede fragtomkostninger, fået færre returpakker og selvfølgelig først og fremmest givet vores kunder en endnu bedre service. PostNord Danmark har det bedste netværk i Danmark og er samtidig et kvalitetsprodukt som brandet Matas gerne vil associeres med."

Allan Vincentz, E-commerce Manager, Matas Webshop

Sådan fik Matas Vælg Selv Udleveringssted

Matas har tilpasset den gratis webservice fra PostNord Danmark til deres ønske om at give kunderne det optimale købsforløb.

De vigtigste faktorer for købsbeslutningen, som levering og pris inklusiv fragt, er flyttet helt frem og kunden bliver fra start præsenteret for en overskuelig liste over de nærmeste udleveringssteder med åbningstider. Først til allersidst skal der indtastes personoplysninger.

Matas ambitiøse e-handelsløsning er udviklet i samarbejde med Hedal Kruse Brohus A/S og er baseret på softwareproduktet he:se:hus.

.