Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Gratis returnering

Kan det betale sig?

Der kan være mange gode grunde til at lade det være gratis for kunderne at returnere eventuelle fejlkøb fra din webshop:

  • Du fjerner en mulig købsbarrierer og kan dermed sælge mere
  • Du har større chance for at få tilfredse kunder, der handler igen
  • Du kan differentiere dig fra konkurrenter med ringere returbetingelser

Selvom returvarer umiddelbart lader til at være en udgift, så kan det altså godt vise sig at være en god investering at få kundernes dankort til at sidde lidt løsere. Vi har en række løsninger, som gør det nemt for dig at tilbyde dine kunder gratis returnering.

Returpakkeseddel

Én af mulighederne for at tilbyde kunderne gratis returnering er en returpakkeseddel, som du kan vedlægge varen eller sende via e-mail. Ønsker kunden at returnere hele eller dele af sit køb, kan han bare lukke pakken igen og klæbe returpakkesedlen oven på den brugte adresselabel. Så er pakken med det samme klar til at blive returneret. Du betaler kun for de returpakkesedler, der bliver brugt – og de er stregkodet, så pakkerne kan følges via Track & Trace.

Returvarebrevet

Returvarebrevet er egnet til mindre varer af lavere værdi, blandt andet tøj, sko og reservedele. Du kan bruge Returvarebrevet til varer, der vejere op til to kg. Der er ingen stregkode og dermed ikke mulighed for Track & Trace. Du betaler selvfølgelig kun porto for de forsendelser, der rent faktisk returneres.

Kontakt os på 70 11 12 30 – og hør mere om vores returvareløsninger.

 

.