Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Levering spiller en stor rolle i forbrugerens oplevelse Levering spiller en stor rolle i forbrugerens oplevelse

Totalløsninger til e-handel – fra køb til levering

Levering spiller en stadig større rolle i forbrugernes oplevelse, når de handler online. Det er mindst lige så vigtigt, hvordan du leverer, som hvad du leverer. Nutidens forbrugere er kompetente, bevidste og vil have stor frihed og mange valgmuligheder.

Dine kunder vil selv styre deres køb og vide, hvornår, hvor og hvordan deres forsendelse leveres. De ønsker desuden nemt at kunne foretage ændringer i leveringen og vide, hvor meget købet kommer til at koste. Leveringen bør derfor betragtes som en integreret del af produktet for at sikre en god købsoplevelse.

Det er altid en afvejning mellem hurtighed, præcision og omkostninger. PostNord fokuserer på, hvad der sker på forbrugerens rejse før købet, efter købet og efter levering for at hjælpe dig med at skabe loyalitet, som får kunderne til at anbefale dig og vende tilbage. Vi ved, hvordan du kommer nutidens e-handelsforbrugere i møde på deres præmisser. Vil du vide mere om vores e-handelsløsninger?

Vores tilbud inden for e-handel

E-handel inden købet

Når man handler online, bliver oplevelsen stadig vigtigere, og leveringen spiller en stadig større rolle for dine kunders købsoplevelse. Det kan være afgørende for forretningen, at leveringsalternativerne er enkle og tydelige. Kunderne ønsker allerede inden købet at vide, hvornår, hvordan og hvor forsendelsen leveres, hvem der står for leveringen, og naturligvis også hvad det koster.

E-handel efter købet

Dine kunder ønsker, at leveringen passer ind i deres hverdag. Vi hjælper dig med at gøre det nemmere for dine kunder med løsninger, som giver flere valgmuligheder i forbindelse med levering.

E-handel efter levering

Når man vil skabe en købsoplevelse, der holder hele vejen igennem, er det vigtigt at gøre det nemt for kunderne at returnere en vare. Hvis det er nemt at returnere varer, er der større chance for, at kunderne vender tilbage.

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for din netbutik?

Klik og udfyld med dit navn, e-mail, telefon og virksomhedsnavn, så ringer vi tilbage til dig.
Klik og udfyld

Relaterede produkter og services

MyPack Collect

Send pakker, der vejer maks. 20 kg, til kunder med levering til udleveringssteder i Norden og Europa.

MyPack Home

Send pakker direkte hjem til modtageren i Norden og Europa.

Collect In-store

Giver kunden mulighed for at hente pakken i din butik.

PostNord Return Drop Off

Gør det nemt for dine kunder at returnere en pakke på op til 20 kg og giver dig fuld kontrol over dine returneringer.

Kundeportalen

Få et unikt overblik over dine pakker med PostNord Customer Portal.

Delivery Checkout

En widget til din netbutik, som gør det nemt for kunderne at vælge, hvordan den vare, de har købt, skal leveres.

Styrk din forretning med PostNords digitale værktøjer

PostNord Developer

Vil du skabe løsninger, der giver dine kunder bedre oplevelser med levering og samtidig større effektivitet og bedre totaløkonomi?

Tilmeld dig nyheder

Tilmeld dig nyheder

Vil du holdes opdateret med viden om vores mange fleksible muligheder for at sende og modtage på.

.