Returløsninger

Det er vigtigt, at du tilbyder dine kunder mulighed for fleksible returløsninger. PostNord har mange muligheder for retur alt efter behov.

PostNords returløsninger

Gør det nemt for dine kunder at returnere, når de vil bytte deres bestilte varer. Lad kunderne selv bestemme hvordan de vil returnere deres pakker. Pakkerne kan enten indleveres på et posthus eller i en Pakkeboks. Vi kan også afhente returpakken på din kundes adresse.

Returmulighederne for dine kunder er mange. Og mulighederne er de samme, uanset om du vælger at betale for returfragten eller lader dine kunder afholde udgiften selv. Du skal bare gøre det klart for dine kunder, allerede inden de beslutter sig for at gennemføre et køb.

Uanset hvilken returløsning I vælger, får din kunde altid en kvittering ved indlevering eller afhentning og pakken kan spores hele vejen retur til dig.

  • PostNord Return Drop Off

    Med et stort og stærkt netværk af mange posthuse og Pakkebokse kan dine kunder nemt indlevere returpakker på op til 20 kg.

    Mere om Return Drop Off
  • PostNord Return Pickup

    Med vores nye løsning Return Pickup kan du gøre det nemt for dine kunder at booke afhentning af returpakker på op til 35 kg . Vi henter pakker hos dine kunder i Danmark og leverer dem til din dør næste hverdag.

    Mere om Return Pickup

Inspiration og gode råd

Vælg den returløsning, der bedst betaler sig for dig og dine kunder.

Retur er vigtigt for kunderne

  • Fjern en potentiel barriere for køb – gør retur enkelt for dine kunder.
  • En dårlig returoplevelse kan påvirke hele købet og opfattelsen af din virksomhed.
  • 44%af danskerne mener, det er meget vigtigt, at det er klart beskrevet, hvordan man returnerer produktet (Kilde: E-commerce in Europe 2020)
  • 83% mener, at gratis returnering er vigtig, når forbrugere skal beslutte, hvor de vil handle (E-handel i Norden 2019, PostNord)
Bestil eller download vors e-handelsrapporter

E-handel - 6 gode råd

Det er vigtigt at du skaber en sømløs købsproces, der opfylder alle kundens behov – fra køb til levering og i sidste ende returnering. Vi har seks gode råd om, hvordan du kan forbedre dine kunders købsoplevelse.

Få 6 gode råd