Det har aldrig været nemmere at returnere varer. Med Return Pickup kan du gøre det nemt for dine kunder at booke afhentning af returforsendelser derhjemme.
Sådan fungerer PostNord Return Pickup
- Lav en Return Pickup EDI og label i et transportadministrationssystem (TA-system), som er godkendt af PostNord.
- Giv din kunde labelen og fortæl, at de kan booke afhentningen på returns.postnord.com/dk.
- Når din kunde taster pakkenummeret på vores returportal, har de mulighed for at vælge afhentning på én af de følgende tre hverdage.
- Hvis din kunde ønsker endnu mere fleksibilitet, så kan de også vælge at fortælle os et sted, hvor de stiller pakken. Så skal de ikke vente derhjemme.
- Hvis du ikke vil give din kunde mulighed for at stille pakken et sted på adressen, fx fordi de skal returnere værdifulde genstande, kan du undgå dette med en tillægsydelse.
- Når vi henter pakken, scanner vi den og din kunde får en bekræftelse pr sms og/eller e-mail.
- Kan vi ikke træffe nogen på adressen eller er pakken ikke på det aftalte sted, fortæller vi det til din kunde i en sms og/eller e-mail. Din kunde kan i stedet aflevere pakken på et af vores mange udleveringssteder.
- Alle pakker kan følges med Track & Trace.
Vægt og størrelse |
|
Hver pakke må højst veje 35 kg. | |
---|---|
Danmark | Længde maks. 175 cm og længde + omkreds maks. 300 cm |