Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser.

Returløsninger

Det er vigtigt, at du tilbyder dine kunder mulighed for fleksible returløsninger. PostNord har mange muligheder for retur alt efter behov.

PostNords returløsninger

Gør det nemt for dine kunder at returnere, når de vil bytte deres bestilte varer. Lad kunderne selv bestemme hvordan de vil returnere deres pakker. Pakkerne kan enten indleveres på et posthus eller i en Pakkeboks. Vi kan også afhente returpakken på din kundes adresse.

Returmulighederne for dine kunder er mange. Og mulighederne er de samme, uanset om du vælger at betale for returfragten eller lader dine kunder afholde udgiften selv. Du skal bare gøre det klart for dine kunder, allerede inden de beslutter sig for at gennemføre et køb.

Uanset hvilken returløsning I vælger, får din kunde altid en kvittering ved indlevering eller afhentning og pakken kan spores hele vejen retur til dig.

Retur med QR-kode

Nyhed: Nu kan du tilbyde dine kunder en enkel returløsning via en QR kode.

PostNord Return Drop Off

Med et stort og stærkt netværk af mange posthuse og Pakkebokse kan dine kunder nemt indlevere returpakker på op til 20 kg.

PostNord Return Pickup

Med vores nye løsning Return Pickup kan du gøre det nemt for dine kunder at booke afhentning af returpakker på op til 35 kg . Vi henter pakker hos dine kunder i Danmark og leverer dem til din dør næste hverdag.

Inspiration og gode råd

Vælg den returløsning, der bedst betaler sig for dig og dine kunder.

Retur er vigtigt for kunderne

  • Fjern en potentiel barriere for køb – gør retur enkelt for dine kunder.
  • En dårlig returoplevelse kan påvirke hele købet og opfattelsen af din virksomhed.
  • I gennemsnit returneres 8% af alle køb helt ellers delvist.
  • 20% af de danske forbrugere synes, at returnering er besværligt eller meget besværligt (E-handelsanalysen 2021, Dansk Erhverv).
  • 62% af forbrugerne synes, at gratis retur er af afgørende eller af meget stor betydning for et online køb. (Annalect analyse 2022).

E-handel - 6 gode råd

Det er vigtigt at du skaber en sømløs købsproces, der opfylder alle kundens behov – fra køb til levering og i sidste ende returnering. Vi har seks gode råd om, hvordan du kan forbedre dine kunders købsoplevelse.

Få 6 gode råd