Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Send/Forberedelse

Returbreve

Vi gør alt, hvad vi kan for at aflevere dine breve. Men der kan være flere årsager til, at vi ikke kan aflevere et brev. Vi markerer alle breve, vi returnerer til dig, med et stempel. På den måde får du at vide, hvorfor modtageren ikke har fået brevet.

Her kan du se, hvad de forskellige stempler betyder.

Ubekendt efter adressen

  • Adressen er utilstrækkelig/upræcis
  • Modtagerens navn står ikke på postkassen
  • Modtageren er flytte, og den nye adresse er ukendt, eller flytteservice er udløbet
  • Modtageren findes ikke

Forsendelsen kan ikke afleveres

  • Gadenavn/husnummer findes ikke
  • Postkassen er fyldt/mangler/er i stykker
  • Boligen er ubeboet/tomt hus/lejlighed
  • Der er intet hus, eller det er et byggeri under opførelse
  • der er ikke ryddet sne, en bidsk hund eller andet, der forhindrer adgang

Anden distributør

  • Forsendelsen er oprindeligt omdelt af fx Bladkompagniet eller DAO

Modtagelse nægtet

  • Modtageren nægter at tage imod forsendelsen

Har du brug for råd eller vejledning?

Du er velkommen til at kontakte kundeservice på telefon 70 11 12 30. Vi svarer alle hverdage fra 8.00-17.00.
.