Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Integration

Vil du spare tid og minimere antallet af fejl, kan du vælge at integrere Pacsoft Online med dit ERP-system.

Med en integration kan Pacsoft Online fx modtage oplysninger fra dit ERP-system og genbruge data. Eller du kan udskrive forsendelsesdokumenter og sende EDI direkte fra dit ERP-system. På den måde undgår du tastefejl, får bedre styr på dine data, sparer tid på processerne og får et langt bedre overblik over hele din værdikæde.

Vi tilbyder følgende to løsninger:

OnlineConnect anbefales til ikke-webbaserede ERP-systemer (fx ERP og WMS systemer, dog ikke SaaS). Programmet er en enkel og smidig måde at integrere dit system med Pacsoft Online – det kræver blot at du installerer OnlineConnect og så er du i gang.

Download faktaarket OnlineConnect (pdf)

XMLPosting bruges til webbaserede ERPsystemer. Løsningen er beregnet til platformbyggere/ software leverandører, som gerne vil tilbyde deres kunder nem integration til Pacsoft Online.

Download faktaarket XMLPosting (pdf)

Kontakt Post Danmarks It-support på 70 21 80 73 eller e-mail itkunder@post.dk, hvis du har spørgsmål.

Kan vi hjælpe dig

Find

.