Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Integration af Pacsoft
Pacsoft

Integration af Pacsoft

Gør det nemt for dig selv og dine kunder ved at integrere Pacsoft med din webshop.

Hvis du gerne vil gøre det nemt for dig selv, så kan du integrere Pacsoft Online med din webshop.

På den måde får du en smidig proces mellem din kundes køb i din webshop og til du står med labelen til pakken.

Hvordan kommer du i gang med integrationen af Pacsoft Online?

Her følger en kort beskrivelse af, hvordan du kommer godt i gang med at integrere Pacsoft Online i din webshop.

1. Du logger ind i Pacsoft Online, vælger Køb tilbehør i Pacsoft webshop og vælger UnifaunConnect - APIConnect

Eller:

2. Du kontakter udbyderen af din webshop, som kan vejlede dig i forbindelse med integration - se listen over de mest almindelige udbydere af webshop

Hjælp til køb eller integration

Kontakt Pacsoft support

Har du brug for hjælp i forhold til køb af integrationsmodulet, så kan du kontakte Pacsoft support hos PostNord på 70 21 80 73 eller sende en mail til itkunder@postnord.com.

Integrationskontakt

Og har du brug for hjælp til at koble integrationsmodulet til din webshop, kontakter du din udbyder af din webshop.

Så let er det

Du er hurtigt i gang

1

Opret dig som Pacsoft kunde

Er du ikke allerede oprettet, så kan du oprette dig som Pacsoft kunde på postnord.dk/pacsoft

2

Bestil integrationsmodulet

Når du er logget ind på Pacsoft, så vælger du "Køb tilbehør" i webshoppen. Dernæst "Flere funktioner" og vælger selve modulet "Unifaun ERPConnect - APIConnect"

3

Integrer Pacsoft med din webshop

Går til administrationsmodulet i din webshop og følger vejledningen. Eller du kontakter din udbyder for hjælp

Se filmen

Integration mellem din webshop og PostNord

.