Når man handler på nettet, skal det være nemt hele vejen – lige fra det øjeblik, hvor kunderne trykker på køb-knappen, til de står med pakken i hånden. Det gør købsoplevelsen langt bedre, når man lader kunderne selv vælge, hvordan pakken skal leveres.
I dag er der alt for mange forbrugere, der opgiver at gennemføre et køb, fordi de ikke forstår, hvordan leveringen foregår. PostNords undersøgelser viser, at 1 ud af 4 forbrugere undlader at købe en vare, fordi de ikke forstår, hvordan leveringen foregår. Og 4 ud af 5 synes, det er vigtigt at kunne vælge det leveringsalternativ, der passer dem bedst.
Med tjenesten Delivery Checkout slipper du for det problem i din netbutik. Tjenesten gør det tydeligt for de besøgende, hvilke leveringsalternativer de kan vælge imellem. Med et enkelt klik kan de vælge, om pakken skal leveres hjemme, på arbejdspladsen eller på et posthus. Det er ikke kun nemt. Det er også tydeligt for de besøgende, hvordan leveringen foregår, og hvilket leveringsalternativ der passer dem bedst. Det øger chancerne for, at købet gennemføres. Undersøgelser viser også, at 3 ud af 4 handler oftere, når de har bedre kontrol over leveringen. Det bidrager alt sammen til en bedre købsoplevelse generelt og til øget konvertering i netbutikken.
Fakta om Delivery Checkout
- En widget eller et modul*, der nemt kan integreres i din netbutik.
- Altid opdateret med de nyeste leveringsalternativer.
- Nem at integrere.
Sådan bidrager Delivery Checkout til øget konvertering og mere tilfredse kunder, som gerne vil handle hos dig igen
- Beskriver tydeligt, hvad hvert enkelt leveringsalternativ indebærer.
- Gør det nemt og tydeligt for dine kunder at vælge det leveringsalternativ, der passer dem bedst.
- Større indflydelse på leveringerne giver mere tilfredse kunder.
*Modulet fås til følgende open source-platforme: Magento, Woocommerce, PrestaShop og Open cart.
Kontakt os
Vil du høre mere, så kontakt Kundeservice på 70 11 12 30.