Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Omnichannel
Kommunikationsservices til virksomheder

Omnichannel-kommunikation

Omnichannel hjælper dig med at kommunikere med dine kunder på deres præmisser, så de får den bedste kundeoplevelse – fysisk og digitalt.

  • Forbedrer kundeoplevelsen.
  • Øger dit salg.
  • Giver større effektivitet med færre manuelle processer.
  • Giver mere tilfredse kunder.

Omnichannel løsning

Kundernes krav til, hvordan de ønsker at modtage informationer og tilbud fra forskellige virksomheder, har ændret sig i takt med den stigende digitalisering. Det er blevet vigtigere at kommunikere med kunderne på deres præmisser.

Vi tilbyder sammen med vores digitaliseringspartner, PostNord Strålfors, Omnichannel-kommunikationsløsninger. Med begrebet omnichannel mener vi slutkundens sømløse og kanaluafhængige kommunikationsoplevelse. Omnichannel giver en modtagertilpasset, kommunikations- og varemærkeoplevelse.

Vi hjælper dig med at håndtere dine kundedata, så du får en dybere forståelse af, hvordan du bedst når dine kunder. Med Omnichannel kan du distribuere den information, du vil, i de kanaler, dine kunder foretrækker. Du kan udsende fysisk eller digital information – til mange eller til én.

Du kan f.eks. udsende direct mail, kundeklubbreve, fakturaer, kontoudtog eller sende en aftale til din modpart til digital signering.

Omnichannel giver en bedre kundeoplevelse

Kunderne kan

  • modtage informationer på den måde, de foretrækker
  • komme i dialog med dig – via svardialog, digital signering og betaling
  • få relevante informationer på det rigtige tidspunkt
  • læse dine informationer, når og hvor det passer dem

Med Omnichannel får du hjælp hele vejen – fra enkle til mere komplicerede løsninger – fordi vi

  • identificerer muligheder sammen
  • skræddersyr effektive løsninger
  • integrerer systemer og værktøjer
  • tager ansvar for udførelsen

Her finder du PostNords udvalg af omnichannel løsninger

  • Input Management
    Få din virksomheds breve og anden indkommende kommunikation fx i e-Boks eller kundesupport fordelt og elektronisk indlæst i din virksomhed håndteringssystem
  • e-Boks
    Du sender os en datafil, så håndterer og leverer vi dokumenterne direkte i modtagerens e-Boks. Du kan også øge kundens oplevelse ved at benytte e-Boks' funktionaliteter som fx svardialog, digital signering og betaling
  • We Mail - Print løsning
    Spar tid og penge ved at lade PostNord printe, kuvertere, frankere og distribuere dine breve - både i Danmark og udlandet. Du kan også bruge We Mail til at sende breve til dine kunders e-Boks
  • eArchive
    Gør din kommunikation sikker med PostNord Strålfors' elektroniske arkivering eArchive. Det sikrer hurtig, fleksibel og omkostningseffektiv adgang til alle datatyper - hele døgnet
  • Dynamic Communication
    Med Dynamic Communication gør du al information og alle fakturaer til interessante og interaktive dokumenter, som dine kunder ønsker at læse og udforske. Løsningen er helt fleksibel og understøtter levering i Omnichannel
  • Mobil faktura
    Mobiltelefonen er den kanal, vi altid har på os. Derfor reagerer vi hurtigt, når vi får vigtige meddelelser på mobilen. Med Mobil faktura sendes fakturaer direkte til kundens mobiltelefon. Det giver bedre kundeoplevelser, større betalingsvilje og kortere indbetalingstider.

Driftsstatus

Klik og læs mere om driftsstatus.

Vil du vide mere Omnichannel?

Kontakt kundeservice. Du kan også ringe til kundeservice på 70 11 12 30 eller læs meget mere på PostNord Strålfors hjemmeside.

.