Omnichannel-kommunikation

Omnichannel hjælper dig med at kommunikere med dine kunder på deres præmisser, så de får den bedste kundeoplevelse – fysisk og digitalt.

Omnichannel løsning

Ønsker du at kommunikere med dine kunder eller borgere på deres præmisser, så de får den bedste kundeoplevelse – fysisk og digitalt?

Det er muligt med PostNord Strålfors, som er en del af PostNord Group. PostNord Strålfors er digitaliseringsparter for virksomheder og myndigheder og leverer Omnichannel kommunikation og avancerede digitale løsninger med det formål at give kunder og borgere gode oplevelser på tværs af digitale platforme.

Øvrige produkter og services

Modtager betaler portoen

Gør det let for dine kunder i Danmark og udlandet at returnere svarkuponer og lignende. Med "Modtager betaler portoen" betaler du for de breve, du får retur samt et fast månedligt abonnement.

Læs mere om Modtager betaler portoen

Frankeringsmaskine

Du frankerer dine breve hurtigt og fleksibelt med en frankeringsmaskine.

Mere om Frankeringsmaskine

Collect In-store

Forbrugere, som køber varer på nettet, ønsker i stigende grad at hente varen direkte i butikken. Med tjenesten Collect In-store giver du dine kunder den mulighed, uden at du skal foretage store investeringer. Du får adgang til en komplet løsning, der håndterer "Afhentning i butik" og kommer i gang, uden at du behøver at opbygge dit eget system.

Mere om Collect In-store