Har du brug for hjælp?
Kundeservice kan hjælpe dig med udformningen af dine svarforsendelser, korrektur til godkendelse eller indgå en aftale om "Modtager betaler portoen". Ring til os på 70 12 10 95.
Det er let og gratis for dine kunder at returnere svar eller varer
Øger mulighederne for respons fra dine kunder ved bestilling af varer, uddybende informationer eller kundeundersøgelser
Du betaler kun for de forsendelser, som du får retur (og et fast månedligt abonnement)
Modtager betaler portoen - også kaldet Ufrankerede Svarforsendelser (USF) – er en løsning, når du vil gøre det enkelt og gratis for dine kunder at returnere et svar eller en varer.
Dine kunder leverer forsendelsen i postkassen eller på posthuset. Og forsendelsen returneres til dig inden for 2 hverdage.
PostNord skal godkende korrekturen på din konvolut, kupon eller svarkort inden den trykkes.
International Business Reply Service (IBRS) giver dig mulighed for at modtage svarforsendelser fra dine kunder verden over (dog ikke Taiwan).
Klik og læs mere om praktikken vedrørende internationale svarforsendelser
Dine svarforsendelser må veje op til 2 kg, når de returneres fra Belgien, Estland, Finland, Frankrig, Færøerne, Grækenland, Grønland, Irland, Island, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Nederlandene, Norge, Polen, Portugal, Schweiz, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig. Max. vægten er 50 gram, når forsendelserne skal returneres fra resten af verdenen.
Kundeservice kan hjælpe dig med udformningen af dine svarforsendelser, korrektur til godkendelse eller indgå en aftale om "Modtager betaler portoen". Ring til os på 70 12 10 95.
Track og Trace for Post Danmark, Budstikken, HIT og Transportgruppen.
Til Track og TraceNår du skal sende dine mindre abonnementsvarer til dine kunder og ønsker at få dokumentation for leveringen og kunne spore forsendelserne frem til dine kunder.
Læs mere om Tracked Letter DKKøb portokoder og labels til breve, pakker og rekommanderet breve.
Køb porto online