Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
ecomone

Driftsstatus

Filer, som gensendes med samme navn vil ALTID fejle. ZIP filens navn skal være unikt.
Hvis der er tvivl om filen er modtaget og behandlet så ring eller skriv til eKom support.
Telefon: 33618200   e-Mail: ekom.support@stralfors.dk

Aktuel status

Den 10-10-2019 kl. 09:05
Forsendelser til e-Boks omkring kl. 17 i går er først her til morgen indlæst og kvitteret af e-Boks.

Kunder, der benytter eKoms gamle FTP server 193.3.125.70 med et xibu55-login vil opleve at deres filer ikke bliver hentet fra upload mappen.
Benyt i stedet for den nye FTP server mft.stralfors.com.

Hvis I mangler login oplysninger, så send en mail til ekom.support@stralfors.dk, hvor I oplyser det gamle xibu55 login.

 

Generel information

Længere leveringstid for kvitteringsfiler fra e-Boks

Ekspeditionstiden for levering af kvitteringer fra e-Boks kan være længere end normalt sidst på måneden grundet øget mængde dokumenter der behandles, men stadig indenfor servicemålet.

Vi bestræber os på at overholde det aftalte serviceniveau, som er, at for filer leveret inden kl. 17:00 skal kvittering for levering i e-Boks være afsenderen i hænde senest næste hverdag kl. 08:00.

Såfremt der måtte være uregelmæssigheder vil vi orientere herom på denne side.

Til brugere af WinSCP

Da det ikke er muligt at omdøbe filnavnet, når filen er overført til PostNords nye FTP server, skal vi bede om at funktionen "Message Transfer" bliver deaktiveret i WinSCP.

1) gå i Tools - Preference - Transfer - Endurance
2) deaktiver funktionen "Enable transfer resume/transfer to temporary filename for"

Minus til plus i PDF dokumenter

Nogle modtagere oplever at minus tegnet på lønsedlen vises som plus tegn når PDF dokumentet åbnes i e-Boks. Modtageren af dokumentet bedes rette henvendelse til e-Boks Brugersupport.

e-Boks Brugersupport kan kontaktes på telefon 82 30 32 30, 
Åbningstider Man-søn: 09:00- 20:00 Helligdage: 10:00- 15:00

.