Danskerne efterspørger fleksibilitet: Nye kampagnefilm fra PostNord italesætter behovet
To nye kampagnefilm fra PostNord skal gøre danskerne opmærksomme på fordelene ved Modtagerflex.
9 ud af 10 danskere handler online hver måned. I takt med den øgede e-handel bliver danskerne kun mere rutinerede i at begå sig på markedet, og det stiller krav til pakkeleverandørerne.
Det viser helt nye tal fra PostNords E-barometer, der fremhæver fleksibilitet og bekvemmelighed som vigtige faktorer for danskerne, når de bestiller pakker.
De henter gerne selv deres pakker i pakkeshops på vej fra a til z eller vælger hjemmelevering uden for almindelige åbningstider for at få det til at passe ind i en travl hverdag. Men faktisk kan det blive endnu nemmere end dét.
Det understreger PostNords i to nye kampagnefilm for Modtagerflex.
Få din pakke leveret til døren – også når du ikke er hjemme
Der er intet som forventningens glæde fra det øjeblik, du har klikket en vare hjem i din online indkøbskurv, til den lander i dine hænder. Sekunder bliver til minutter, der bliver til timer, mens du går i cirkler om dig selv med spidsede ører for at sikre dig, at du hører ringeklokken.
Det er netop det velkendte scenarie, som de to kampagnefilm italesætter. Hvis du tilmelder dig Modtagerflex, behøver du nemlig slet ikke være hjemme, når PostNord leverer pakken.
- Det er PostNords fornemmeste opgave at skabe fleksibilitet for danskerne. Det skal være let og enkelt at både sende og modtage pakker i en travl hverdag. Modtagerflex imødekommer netop behovet for fleksibilitet, og det vil vi skabe opmærksomhed omkring med vores to nye kampagnefilm, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef i PostNord.
Se begge kampagnefilm her og her. Og læs mere om Modtagerflex på postnord.dk.
Kampagnen kører fra 11. november 2024 og måneden ud på YouTube, sociale medier og websider som digitale annoncer.
Billeder
Kontakter
PostNords Presseafdeling
70101300
presse@postnord.com
Sidst opdateret: