ASOS vælger PostNord som logistikpartner i Danmark
Den britiske mode-webshop, ASOS, har valgt PostNord som ny logistikpartner i Danmark. Partnerskabet betyder, at PostNord fremover skal levere tøj og accessoires til danskerne for en af branchens største spillere.
Det er blandt andet PostNords store produktionskapacitet, høje leveringskvalitet og mange fleksible leveringsmuligheder, der har fået ASOS til at vælge PostNord.
- Hos ASOS stræber vi altid efter at give vores kunder den bedst mulige oplevelse og service. Det gælder hele kæden, hvor håndteringen og leveringen af vores varer er vigtige dele af den kæde. PostNord har meget fleksible leveringsløsninger og god forståelse for vores kunders forskellige behov. Det, tror vi på, kan være med til at løfte den samlede købsoplevelse hos ASOS og styrke vores forretning i Danmark, siger Toni Schindel – Head of Delivery Solutions EU hos ASOS.
Aftalen indbefatter, at PostNord årligt skal levere et meget stort antal pakker fra ASOS til danskerne. Samtidig bliver ASOS en af PostNord Danmarks største kunder.
- Vi er meget stolte af, at vi nu skal hjælpe ASOS med at styrke deres position i det danske marked. Aftalen er endnu et bevis på, at kunderne er glade for PostNord, og efterspørger vores produkter. Det vidner om, at vi med vores stærke infrastruktur, høje service og kvalitet, har en stærk position i markedet, siger Troels Veise, Salgsdirektør PostNord
Med PostNord som ASOS’ logistikpartner, får ASOS’ mange kunder også fordel af PostNords APP. Gennem appen kan kunderne holde sig opdateret om deres pakke og følge forsendelsen. PostNords App er allerede downloaded mere end 1 million gange i Danmark.
Det nye partnerskab trådte i kraft d. 1. juli og er blevet til i et tæt samarbejde med PostNords datterselskab, Direct Link, og deres samarbejdspartner, Seven Sender GmbH.
Yderligere oplysninger - PostNord Presse - 33 61 60 01 / presse@postnord.com
Sidst opdateret: