Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Bestil e-handelsrapporten Bestil e-handelsrapporten
E-handel Analyser

E-handel i Norden

Få indsigt i, hvordan forbrugere i Norden e-handler.

E-handelsrapport 2018

E-handel i Norden

Giv samtykke til at PostNord må sende elektroniske nyheder og salgs- og markedsføringsbudskaber til dig – så sender vi vores helt nye e-handelsrapport ”E-handel i Norden – 2018”. Her kan du bl.a. læse om, hvilke parametre, som er afgørende for det nordiske e-handelsmarked – et marked, som er i vækst.

Hvad skal der til for, at kunderne vælger netop din netbutik?

PostNord har kortlagt den nordiske e-handel i ca. ti år. Ti år, hvor netbutikkerne er gået fra at have marginal betydning til at være en naturlig del af nordiske forbrugeres hverdag. Forbruget stiger forrygende hurtigt, og de nordiske forbrugere købte i 2018 varer på nettet for i alt 167,3 mia. DKK.

Bestil vores helt nye analyse ”E-handel i Norden 2018”, og bliv klogere på, hvordan danskere, svenskere, nordmænd og finner e-handler. Analysen er baseret på forbrugerundersøgelser, der er gennemført månedsvis i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Undersøgelserne omfatter e-handelsforbrugernes adfærd fra januar til december 2018. I alt har 89.053 respondenter deltaget i undersøgelserne.

Bestil rapporten

.