Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Opbevaring af virksomhedspost
Erhverv

Opbevaring af post

Hvis din virksomhed holder lukket i en periode, kan vi opbevare (tilbageholde) jeres post i en given periode.

OBS!
På grund af myndighedernes seneste Covid-19-restriktioner og en overvældende efterspørgsel, så er det i øjeblikket ikke muligt for PostNord at tilbyde opbevaring af post. Breve til fx lukkede butikker vil blive returneret til afsender. Når restriktionerne er ophævet, forventer vi igen at kunne tilbyde opbevaring af post til vores kunder.

Bestilling af opbevaring af post

Vi opbevarer posten for din virksomhed fra 7 dage og op til 31 dage. Vi genoptager leveringen af post til jer på den første hverdag efter den aftalte periode.

Husk at give os besked senest 5 dage, før vi skal begynde at holde posten tilbage for jer.

Opbevaring omfatter brevpost, aviser (dagblade), ugeblade og magasiner.

Linket herunder indeholder en blanket, hvor I kan bestille opbevaring (NB: kun for erhverv).

Opbevaring af post

Du udfylder blanketten på skærmen og trykker 'send'.

Viser det sig senere, at I har behov for opbevaring ud over de 31 dage, skal I kontakte vores kundeservice på tlf. 70 11 12 30.

.