Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Erhverv

Opbevaring af post

Opbevaring af post for virksomheder.

Opbevaring af post

Bestilling af opbevaring af post

Hvis din virksomhed holder lukket i en periode, kan vi opbevare (tilbageholde) jeres post i en given periode.

Vi opbevarer posten i op til 31 dage. Vi genoptager leveringen af post til jer på den første hverdag efter den aftalte periode.

Husk at give os besked senest 2 dage, før vi skal begynde at holde posten tilbage for jer.

Opbevaring omfatter brevpost, pakker, aviser (dagblade), ugeblade og magasiner.

Linket herunder indeholder en blanket, hvor I kan bestille opbevaring (NB: kun for erhverv).

Klik for at bestille opbevaring af post

Du udfylder blanketten på skærmen og trykker 'send'.

Viser det sig senere, at I har behov for opbevaring ud over de 31 dage, skal I kontakte vores kundeservice på tlf. 70 11 12 30.