Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Opbevaring af post - Erhverv

Opbevaring af post

Bestilling af opbevaring af post

Hvis din virksomhed holder lukket i en periode, kan vi opbevare (tilbageholde) jeres post i en given periode.

Vi opbevarer posten i op til 31 dage. Vi genoptager leveringen af post til jer på den første hverdag efter den aftalte periode.

Husk at give os besked senest 2 dage, før vi skal begynde at holde posten tilbage for jer.

Opbevaring omfatter brevpost, pakker, aviser (dagblade), ugeblade og magasiner.

Linket herunder indeholder en blanket, hvor I kan bestille opbevaring (NB: kun for erhverv).

Opbevaring af post

Du udfylder blanketten på skærmen og trykker 'send'.

Viser det sig senere, at I har behov for opbevaring ud over de 31 dage, skal I kontakte vores kundeservice på tlf. 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Find