Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
For aftalekunder erhverv

Min Side

Som PostNord kunde får du adgang til din helt egen digitale platform Min Side.
Herfra får du den komplette oversigt over alle dine palle-, stykgods-, og InNight forsendelser med PostNord. Er du godskunde, så udfyld nedenstående formular og få adgang med det samme

Udfyld formular

Fordele med Min Side

  • Komplet indblik – Få indsigt i dine tidligere, igangværende og fremtidige godsforsendelser

  • Økonomisk overblik – 24 timers adgang til dine faktura og priser

  • Tids- og ressourcebesparende – Med adgang til de mange værktøjer samt track & trace kan du skabe en bedre kundeservice med færre ressourcer

  • Mulighed for intern optimering og bedre forecasting – Med adgang til forsendelsesstatistik kan du optimere og planlægge din fremtidige logistik

FÅ ET UNIKT OVERBLIK OVER DINE GODSFORSENDELSER MED MIN SIDE

Giv dig selv og dine kunder den absolut bedste oplevelse, når sender med PostNord.
Med adgang til din helt egen digitale platform får du indsigt i alle dine distributionsaktiviteter, så du kan udøve en god kundeservice og optimere din forretning med færre ressourcer.

Hvad end du er en lille eller stor virksomhed, så er overblik og indsigt de væsentligste parametre for at drive en sund forretning. Min Side er en brugervenlig og intuitiv platform, som giver dig adgang til en lang række data, rapporter og digitale værktøjer, som du kan bruge til at holde overblik og få indsigt i dine distributionsaktiviteter. Kort fortalt: et uundværligt værktøj når du sender palle-, stykgods-, og InNight forsendelser med PostNord.

Få et kort overblik over de fordele du opnår med Min Side

Spar tid og ressourcer i kundeservice

Med værktøjet ”Dagspuls” og ”Leverancestatus” får du, din logistikansvarlige og din kundeservice et indblik i dagens indenlandske palle-, stykgods-, eller InNight forsendelser i realtid. Du får komplet sporing på alle dine forsendelser, som vises via vores Track & Trace. Det betyder, at i altid kan informere jeres kunder om, hvor jeres forsendelse befinder sig. Det sparer dig og dine ansatte i kundeservice for tid og ressourcer, og giver dine kunder en langt bedre og mere professionel oplevelse. Desuden kan kunden også selv tracke din forsendelse med vores PostNord app.  

Få et økonomisk overblik 24 timer i døgnet

På Min Side har du adgang til alle dine fakturaer 24 timer i døgnet. I fakturaoversigten kan du se hvad dine fakturaer indeholder samt specifikationer, som du kan eksportere til PDF eller Excel. Hvis din virksomhed er registreret med flere kundenumre i systemet, kan du vælge kundenummeret i kundeoversigten – og derved se fakturaer for alle dine kundenumre. Du har også mulighed for at få ét overordnede kundenummer for alle dine underliggende kundenumre således, at du har komplet indsigt og kontrol over alle dine enheder. Dette giver dig et økonomisk overblik, som kan være afgørende for din forretning.

Altid indblik i kvaliteten af dit samarbejde med PostNord

For PostNord er det afgørende, at du er tilfreds med vores samarbejde. Dette indebærer bl.a. at vi leverer dine forsendelser som aftalt. Derfor har du adgang til rapporten ”Kvalitetsstatistik”, som viser hvor stor en procentdel af dine forsendelser, der leveres efter aftale. Dette kan ses helt ned til den enkelte forsendelse. Formålet er, at der foreligger 100 % transparens og klar dokumentation. Denne kan du også bruge ved evt. uoverensstemmelser med dine kunder.

Data, som giver grundlag for bedre forecasting og optimering af din logistik

På Min Side kan du finde rapporten ”Forsendelsesstatestik”, som viser en samlet statistik for alle de palle-, stykgods-, og InNight forsendelser hvor du er afsender eller modtager. Her kan du få et overblik over dine tidligere, igangværende og fremtidige forsendelser. Denne data giver dig ikke kun indsigt i dit reelle distributionsbehov, den giver dig også et grundlag at optimere og forecaste dit behov ud fra. Mere præcis forecasting af dit fremtidige distributionsbehov reducerer ligeledes risikoen for uforudsete udgifter. Dette er med til at skabe en bedre bundlinje for din forretning. 

Book nemt og hurtigt når det passer dig

På Min Side kan du booke dine ad-hoc forsendelser 24 timer i døgnet. Det er nemt og hurtigt for dig og dine medarbejdere. I kan booke afhentning, når det passer ind i jeres og jeres kunders kalender. På den måde tilpasser vi vores logistik til din forsyningskæder, og skaber den kortest mulige transsittid. Det giver en bedre kundeoplevelse og mindre behov for lagerbinding. Ønsker du at bruge Consignor eller Packsoft, er dette naturligvis også en mulighed. 

Skal vi hjælpe dig i gang?

Har du spørgsmål til Min Side, er du velkommen til at ringe til os på 70 11 12 30.

Er du allerede kunde, og ønsker du at logge på Min Side, bestille bruger eller nyt password kan du gøre det på dette link: http://logistics.postnord.dk. Du kan også se en brugervejledning for siden her: https://www.postnord.dk/siteassets/pdf/vejledning/palleportal.pdf 

Er du endnu ikke PostNord kunde, men ønsker at blive det og få adgang til denne portal, så tøv endelig ikke med at kontakte os på 70 11 12 30

Få overblikket med Min Side