Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Kundeportalen

Spor din forsendelse

Et live overblik med status på dine forsendelser og hvor du kan følgende.

  • fremfinde forsendelser i søgefeltet via fx Track & Trace nummer eller andre unikke betegnelser
  • klikke på “EDI” og se de pakker, der er registreret (du har lavet label til i systemet), men endnu ikke er modtaget på terminal
  • vælge “Afgående” for at se de pakker, som PostNord har modtaget af dig og som nu er på vej til modtageren
  • se de pakker, der ligger klar til udlevering i pakkeboks eller på posthuset ved at klikke på “På udleveringssted"
  • klikke på “Leveret” og se de pakker, der er blevet leveret til din modtager
  • se de pakker der er på vej retur til dig (pga 14 dages regel på udleveringssted)
  • ved at klikke på den enkelte forsendelse, kan de se følgende:
    sporing - detaljeret information om din forsendelses rejse og hvor den befinder sig
    handlinger - her kan du skrive til din kunde samt oprette reklamationer
    information - din pakkes informationer såsom vægt, produkttype og hvilke ydelser, der er tilknyttet pakken
Retur til afsender

Stop din pakke, før den bliver omdelt

I kundeportalen kan du stoppe din pakke, før den bliver omdelt. Det kan være, at du er blevet opmærksom på svindel eller lignende, og derfor ikke ønsker pakken leveret til kunden alligevel. Brug funktionen ”Retur til afsender” direkte i Kundeportalen på den specifikke pakke, så vil vi gøre hvad vi kan, for at stoppe pakken inden omdeling. Hvordan du bruger denne funktion, kan du se i nedenstående videotutorial.