Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren
Kundeportalen

Spor din forsendelse

Et live overblik med status på dine forsendelser og hvor du kan følgende.

  • fremfinde forsendelser i søgefeltet via fx Track & Trace nummer eller andre unikke betegnelser
  • klikke på “EDI” og se de pakker, der er registreret (du har lavet label til i systemet), men endnu ikke er modtaget på terminal
  • vælge “Afgående” for at se de pakker, som PostNord har modtaget af dig og som nu er på vej til modtageren
  • se de pakker, der ligger klar til udlevering i pakkeboks eller på posthuset ved at klikke på “På udleveringssted"
  • klikke på “Leveret” og se de pakker, der er blevet leveret til din modtager
  • se de pakker der er på vej retur til dig (pga 14 dages regel på udleveringssted)
  • ved at klikke på den enkelte forsendelse, kan de se følgende:
    sporing - detaljeret information om din forsendelses rejse og hvor den befinder sig
    handlinger - her kan du skrive til din kunde samt oprette reklamationer
    information - din pakkes informationer såsom vægt, produkttype og hvilke ydelser, der er tilknyttet pakken