Kundeportalen
På kundeportalen kan du se status på sporbare forsendelser, finde praktisk info og fakturaoverblik, chatte direkte med kundeservice, oprette reklamationer og meget mere.Jeg har en kundeaftale
Har du adgang til kundeportalen, kan du logge på herunder. Har du ikke adgang kan du også få det herunder.
Jeg har både en kundeaftale
|
Jeg har en kundeaftale
|
Info om kundeportalen
Kundeportalen indeholder smarte rapportværktøjer, som giver dig en god oversigt, udførlig statistik og et unikt overblik over alle de forsendelser, du sender med PostNord. Du får et dashboard med overblik over, hvor langt dine pakker er nået. Du kan blandt andet se, hvilke pakker der er udleveret, og hvilke der er undervejs til modtageren. Du vælger selv antallet af dage, du vil have vist.
Når der er bedre styr på leveringerne reduceres risikoen for returneringer fra kunderne. Desuden giver det lavere lageromkostninger og en bedre forståelse for, hvordan, hvornår og hvor leveringerne sker, og hvor der evt. er problemer.
Se videoen om, hvad kundeportalen kan gøre for dig og dine kunder.
- Videoen her fokuserer på pakker, men portalen er selvfølgelig også relevant for dig, der sender breve.