Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser.

Kundeportalen

På kundeportalen kan du se status på sporbare forsendelser, finde praktisk info og fakturaoverblik, chatte direkte med kundeservice, oprette reklamationer og meget mere.
Log på Kundeportalen

Jeg har en kundeaftale

Har du adgang til kundeportalen, kan du logge på herunder. Har du ikke adgang kan du også få det herunder.

Jeg har både en kundeaftale
og adgang til kundeportalen.

Har du allerede adgang til kundeportalen,
kan du nemt logge på her.


Log på kundeportalen

Jeg har en kundeaftale
men ikke adgang til kundeportalen.

Har du allerede en kundeaftale med PostNord, kan du også hurtigt og nemt få adgang til kundeportalen herunder.

Få adgang til kundeportalen

Jeg har ingen kundeaftale

Har du ingen kundeaftale men behov for at komme i kontakt med kundeservice, så benyt kontaktfomularen, så vi kan hjælpe dig med din forespørgsel.

Kontakt os via kontaktformularen

Info om kundeportalen

Kundeportalen indeholder smarte rapportværktøjer, som giver dig en god oversigt, udførlig statistik og et unikt overblik over alle de forsendelser, du sender med PostNord. Du får et dashboard med overblik over, hvor langt dine pakker er nået. Du kan blandt andet se, hvilke pakker der er udleveret, og hvilke der er undervejs til modtageren. Du vælger selv antallet af dage, du vil have vist.

Når der er bedre styr på leveringerne reduceres risikoen for returneringer fra kunderne. Desuden giver det lavere lageromkostninger og en bedre forståelse for, hvordan, hvornår og hvor leveringerne sker, og hvor der evt. er problemer.


Se videoen om, hvad kundeportalen kan gøre for dig og dine kunder.

Video