Kundeservice
Vi er her for at hjælpe dig
Kontaktformularen
Brug vores kontaktformular, når du skal skrive til os. Du kan forvente et svar indenfor 24 timer på alle hverdage.
NB! Vi har ekstraordinært travlt i øjeblikket, så der kan forekomme længere svartid end normalt. Du kan se opdateringer på din pakke på Track & Trace eller i Appen. De bliver opdateret når pakken flytter sig eller er klar til at blive hentet.
Driftinformation
Her finder du driftinformation om eventuelle forsinkelser, fup-beskeder eller IT-nedbrud.
Find postnumre
Har du en adresse; men kan ikke huske postnummeret. Eller har du et postnummer; men kan ikke huske gadenavnet?
Told
SERVICEBESKED
Pas på fup-beskeder!
Der bliver i øjeblikket sendt fup-sms’er og fup-mails om pakkelevering. Læs vores gode råd om, hvordan du undgår at blive snydt af fupbeskeder her 9 råd til at undgå it-svindel. Bemærk, at vi sender en SMS med et betalingslink, hvis du skal betale importmoms for en forsendelse. Vi anbefaler, at du henter app'en Mit Digitale Selvforsvar, der giver hurtig information om fup-beskeder. Her finder du også konkrete råd og tips, som kan hjælpe dig til en tryggere digital hverdag.
Ring eller skriv til os
Privat: Ring til os
Mandag til fredag
Kl. 10.00-14.00
70 70 70 30
Privat: Chat med os
Mandag til fredag
Kl. 8.00-18.00
Kun i PostNord-appen
Hent appen her:
Erhverv: Kontakt os
Chat
Mandag til fredag
Kl. 8.00-17.00
Kun på Kundeportalen