Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Din faktura

Tilmeld dine fremtidige fakturaer til LeverandørService

Logistikprodukter

Din faktura bliver dannet på baggrund af den EDI, vi modtager fra dig og de scanninger, vi laver.

Der faktureres som udgangspunkt per kundenummer. Derfor skal du have flere kundenumre, hvis du fx har afdelinger, filialer eller lignende, som du ønsker særskilte fakturaer på. Vil du gerne have alle kundenumrene samlet på én faktura, kan du bede om at få en samle- eller detailfaktura.

Før du modtager din faktura med posten, sender vi en fakturaspecifikation per mail. Her vil du få et detaljeret overblik over alle dine pakkeforsendelser.

Medieprodukter

Din faktura bliver som hovedregel dannet på baggrund af de indleveringsbilag (B68/B69/CN32/EK2/EK2a), vi modtager fra dig.

Der faktureres som udgangspunkt per kundenummer. Har du fx afdelinger, filialer eller lignende, som du ønsker særskilte fakturaer til, skal du have fakturamodtagernummer til de faktureringsadresser.

Du kan vælge mellem samle-, detail-, eller OIO-UBL faktura (elektronisk). Hvis du tilvælger samlefaktura, vil du få et detaljeret overblik over alle dine forsendelser.

Administrationstillæg for begge produkttyper

I lighed med andre, opkræver vi et administrationstillæg pr. faktura vi udsteder til dig. Størrelsen af tillægget er afhængig af, hvordan du betaler dine fakturaer. Du kan opnå en lavere betaling ved at tilmelde dig LeverandørService. Her trækker vi automatisk din betaling, når den forfalder.

Har du spørgsmål til en konkret faktura, kan du kontakte vores debitorcenter på 70 21 80 67.

Klik for LeverandørService online tilmelding.

Der kan gå op til 8 dage før din tilmelding går igennem.

Vi anbefaler, at du tilmelder dig Leverandørservice i tidsrummet fra den 14. i måneden og indtil månedens udgang. Du skal være opmærksom på, at du kan modtage en faktura med FIK-kode (betalingsoplysninger) afhængig af det tidspunkt, du har tilmeldt dig Leverandørservice. Det anbefales derfor at du sikrer dig, at du ikke betaler både faktura med FIK-kode og via Leverandørservice.

Dit kundenummer er det 8-cifrede ordregivernummer/SAP kundenummer, som fremgår af din faktura.

Kan vi hjælpe dig

Find