Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge

Sådan vækster du din webshop

Andelen af webshops med eksport er stigende. Ikke mindst pga Coronakrisen, der har givet flere danske webshops mod på eksport. Vil du vækste din forretning kan eksport være et godt sted at starte. Herunder kan du få gode råd til, hvordan du kommer i gang.

Vi hjælper dig med din eksportforretning

  • Med mere end 40.000 udleveringssteder i Norden og Europa giver vi dine kunder i udlandet stor fleksibilitet, når de skal hente deres pakker.
  • PostNords kundeportal giver dig et samlet overblik over alle dine pakker - også dine eksportpakker.
  • Du kan både styre din BTC og BTB forretning gennem vores netværk.
  • Dine kunder kan både vælge Collect, hvor de henter deres pakke på et posthus eller i en pakkeboks. Eller de kan vælge Home, hvor de får leveret deres pakke derhjemme.
  • Vi er partnere med DPD (Europas førende distributionsnetværk), hvilket gør, at vi tilsammen har Europas største og stærkeste distributionsnetværk.
  • Vi kan kombinere PostNord Tracked og pakker til en meget konkurrencedygtig løsning.
  • Vil du levere i resten af verden – så hjælper vi også med det!

3 ting du skal være opmærksom på, inden du starter eksport:

Tag lokaliseringsopgaven alvorligt.

Du skal vinde forbrugere fra dygtige lokale virksomheder, og det kræver, at du møder de forventninger, de lokale kunder har til en webshop.

Vær transparent og tilgængelig.

Det betyder mindre, at den nye forbruger ikke kender dig, hvis du er tydelig omkring levering, retur og er til at få fat i på kundeservice.

Vær tålmodig.

Det tager tid at opbygge et nyt marked. Det handler om at levere gode kundeoplevelser hver eneste gang, og så vil du opleve, kunderne kommer igen og endda fortæller det til andre.

Bliv klogere på E-handel i Europa og dens fremtid

Hvordan vil E-handel i Europa blive påvirket efter en pandemi? I hvilke europæiske lande er forbrugerne mest villige til at betale ekstra for miljøvenlig levering? Hvordan ønsker forbrugerne i Europa primært at få leveret deres pakker?

Årets E-handelsrapport går i dybden med de generelle tendenser for E-handelsmarkedet, kigger i krystalkuglen for den nærmeste fremtid og giver dig et detaljeret indblik i de største E-handelsmarkeder og deres forbrugermønstre. På den måde kan du tilpasse din webshop til forbrugernes forventninger på de enkelte markeder.

Hent E-handelsrapporten her

 

Vil du dykke mere ned i de forbrugernes E-handels-vaner i de nærmeste lande, kan du se en mere detaljeret gennemgang af tendenserne på disse markeder herunder.

Læs mere om E-handels-tendenserne i de nærmeste lande

Vil du vide mere?

Kontakt vores salgsteam på telefon 70 26 40 00 eller salg.erhverv@postnord.com. Så finder vi en eksportløsning til lige netop dig og din virksomhed.

Send en mail til vores salgsteam
Send en mail til vores salgsteam