Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Kundeservice i julen

Privatkunder kan ringe til os på tlf. 70 70 70 30 på hverdage fra kl. 9.00-18.00, mens erhvervskunder kan ringe på tlf. 70 11 12 30 på hverdage fra kl. 8.00-17.00.

Vores kundeservice har ekstra travlt i julen, hvor mange kunder har spørgsmål og brug for hjælp.

Derfor holder vi også ekstraordinært åbent på telefonerne på de allermest travle dage, som ligger i ugen efter Black Friday i slutningen af november og i den sidste uge op til jul.

Det betyder, at kundeservice på tlf. 70 70 70 30 har ekstraordinært længe åbent disse dage:

  • 27/11 – 1/12: Kl. 9.00-20.00 (normalt kl. 9.00-18.00)
  • 16/12 – 17/12: Kl. 9.00-16.00 (normalt lukket)
  • 18/12 – 22/12: Kl. 9.00-20.00 (normalt kl. 9.00-18.00)
  • 23/12: Kl. 9.00-16.00 (normalt lukket)

Udnyt hele posthusets åbningstid i julen

Vi gør alt, hvad vi kan, for at vores kunder får en god juleoplevelse, når de går på posthuset. Men der er mange, som kommer til at benytte sig af posthuset i julen, og der kan derfor som i andre butikker opstå ventetid. Derfor kan du med fordel gå på posthuset i nogle af ydertidspunkterne og udnytte, at du kan hente dine julepakker i hele butikkens åbningstid.