Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge

Seniorshop har fundet den rette pakkepartner i PostNord

Med over 2.000 kvalitetsprodukter hjælper Seniorshop hver dag mange med at få en lettere og tryggere hverdag. Og netop den tryghed skal også gælde leveringen. Derfor har Seniorshop valgt PostNord som pakkepartner til både Danmark og Sverige.

Når levering er en del af løsningen

For Seniorshop er leveringen ikke bare det sidste led i en handel. Det er en del af den samlede oplevelse – og den skal være tryg, pålidelig og nem at forstå, især for de ældre kunder og deres pårørende. Her stiller Seniorshop særlige krav til leverandørens kommunikation og brugerflader:

Seniorshop sender dagligt et bredt spektrum af pakker – små som store. Og her har PostNord vist sig som en fleksibel og stabil partner, der kan håndtere både volumen og variation. ”Vi sender alt fra små pilleæsker til store hvilestole med stå-op-funktion. PostNord håndterer det hele sikkert og stabilt”, siger Steffen Wedege.

Med Track & Trace og tydelige leveringsnotifikationer oplever Seniorshops kunder en høj grad af tryghed og transparens i leveringsflowet. Det er noget, der betyder meget – især når det handler om produkter, der kan gøre en konkret forskel i hverdagen.

Svensk vækst med PostNord i ryggen

Seniorshop har de seneste år oplevet en flot vækst i eksporten – især til Sverige. Her har PostNords stærke netværk og gode hjemmeleveringsløsninger været afgørende.

”Vi ser en stigende interesse fra svenske kunder, og PostNord er en vigtig del af det. Deres dækning, pålidelighed og service gør det muligt for os at levere samme høje standard uden for Danmarks grænser,” fortæller Steffen Wedege.

Et samarbejde, der kan mærkes hos kunderne

Efter samarbejdet med PostNord er startet, har Seniorshop oplevet færre reklamationer og mere ro i maven – både hos medarbejdere og kunder.

”Logistik er ikke bare teknik – det er kundeservice. Og med PostNord har vi fået en samarbejdspartner, der forstår vores forretning og målgruppe,” siger Steffen og fremhæver især den gode dialog og fleksibilitet, som en vigtig del af samarbejdet.

Gør som Seniorshop

Vil du også have en pakkepartner, der forstår din forretning og målgruppe?