Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Om os og husregler for siden

Velkommen til den officielle Facebook-side for PostNord Danmark! Vi er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservicen til private og virksomheder i Sverige og Danmark og er aktiv i alle de nordiske lande som logistik og godsdistributør.

På PostNord Danmarks officielle Facebook-side vil du blandt andet modtage information om vores produkter, services, fup-sms’er, driftsinfo og events. Derudover, vil der løbende være brugerengagerede konkurrencer, som du kan deltage i og vinde fede præmier.

Har du brug for hjælp eller spørgsmål til din forsendelse, bedes du ringe til vores kundeservice på 70 70 70 30 på hverdage kl. 8.00 – 17.00. Eller du kan skrive til vores kundeservice på Facebook i en privatbesked. De svarer på spørgsmål kl. 8-19 på alle hverdage.

Vi ønsker, at vores side skal være et trygt og åbent fællesskab for alle, hvor der er plads til både ris og ros, så længe det foregår i en ordentlig tone. For at det kan lade sig gøre, beder vi pænt alle brugere om at overholde følgende retningslinjer:

Skriv med omtanke

Det skal være rart at læse med på siden, og vi opfordrer derfor vores følgere til at holde en sober og pæn tone, når der kommunikeres online. Vis venligst hensyn til hinanden og undgå brug af anstødeligt sprog, krænkende ytringer, eller andet sprog som på nogen måde kan chikanere, true eller nedgøre andre. Skriv i stedet med omtanke, og tænk dig en ekstra gang om, inden du trykker ”send” - husk på, at der sidder et andet menneske i den anden ende, som skal modtage ordene.

Vi tolererer ikke kommentarer, der kan betragtes som personlige angreb på vores medarbejdere, følgere, kunder eller andre.

Indhold, der overtræder disse regler, kan fjernes uden varsel. Det er alene PostNord, der vurderer om indhold overtræder disse regler.

Hold kommentartråden ren

Vi beder om, at du forholder dig til opslagets indhold, hvis du kommenterer. Har du et personligt problem med en pakke eller lign., som ikke har relevans til opslaget, bedes du ringe eller skrive direkte til vores kundeservice i stedet for at kommentere på opslaget.

Hvis din kommentars eneste formål er at fremme en personlig sag, kan den blive slettet uden varsel.

Drop spam

Mange enslydende og gentagende kommentarer eller opslag fra samme person sidestiller vi med spam, og derfor kan disse blive slettet uden varsel. Alle henvendelser bliver set og læst og vores kundeservice skal nok svare på din henvendelse så hurtigt som muligt.

Beskyt følsomme oplysninger

Alle kan se med, så undlad at dele personfølsomme oplysninger om dig selv eller andre såsom telefonnummer, adresser og pakkenummer i kommentartråden eller i et opslag.

Reklamer

Kommentarer og opslag, som har til hensigt at reklamere for andre firmaer, kan blive slettet uden varsel.

Billede

Husk at billeder, der viser fx vores medarbejdere, kan være i strid med lovgivningen. Disse kan blive fjernet uden varsel.

Blokering

Brugere, der bryder med vores husregler bevidst eller gentagende gange, vil blive rapporteret, hvilket kan føre til blokering.

Derudover henviser vi til Facebooks egne retningslinjer: https://www.facebook.com/legal/terms

.