Kontakt os
Vil du vide mere om, hvordan vi hjælper dig med tredjepartslogistik, så er du velkommen til at kontakte os på 43 44 07 06.
Hvis du outsourcer din lagervirksomhed til PostNord, får din virksomhed adgang til moderne og omkostningseffektive lagerløsninger.
Kæmper din virksomhed med kraftigt stigende mængder, der gør det svært for dig at planlægge kapaciteten i dit eget lager? Eller er I parat til at ekspandere på nye markeder, så det er svært at forudse det fremtidige lagerbehov? Så kan outsourcing af jeres lagervirksomhed være et interessant alternativ.
Med en pålidelig logistikpartner, som har ansvaret for f.eks. lager, pluk og pak af ordrer, planlægning og udbud af distributionstransporter, returhåndtering og forskellige typer tillægstjenester, kan din virksomhed reducere logistikomkostningerne og samtidig forbedre sin kundeservice.
Ved at outsource virksomhedens lager flytter du dine faste lageromkostninger til en mere fleksibel, variabel omkostningsstruktur baseret på virksomhedens omfang. Med PostNord som logistikpartner slipper du f.eks. for at have lagermedarbejdere i eget regi, som gør det svært at håndtere volumenudsving. Vi flytter vores medarbejdere mellem forskellige kundeopgaver og kan på den måde håndtere volumenudsving omkostningseffektivt.
Vores udvalg af logistiktjenester dækker alle dele af leveringskæden. Du kan – afhængigt af hvor i livscyklussen din virksomhed befinder sig – vælge, hvilke tjenester du vil købe, og hvilke du vil fortsætte med i eget regi. Hovedsagen er, at dine medarbejdere får mere tid til at koncentrere sig om det vigtigste: At udvikle virksomheden til det næste niveau. Vi påtager os ansvaret for, at din logistikløsning i løbet af denne proces ikke kun bliver en udgiftspost, men også en konkurrencefordel.
Eksempler på services i forbindelse med lagervirksomhed
Vi tilbyder også en række værdiskabende tillægstjenester som f.eks.:
Vi har spidskompetence inden for de fleste brancher som f.eks.:
Vi har desuden lovbestemte tilladelser til at lagerføre bl.a.:
Vores moderne logistikenheder er placeret strategiske steder i Norden, så vi kan nå hele det nordiske marked med korte leadtider.
I vores lagre bruger vi WMS-systemer, som nemt kommunikerer med vores kunders forretningssystemer om udveksling af f.eks. informationer om kundeordrer.
Vi vurderer løbende ny lagerteknologi, herunder automatisering og stemmestyret plukning. Parallelt med denne teknologiske udvikling sker der en løbende proceseffektivisering, dels med dedikerede logistikudviklingsressourcer, dels via udnyttelse af vores produktionsmedarbejderes gode ideer.
Med vores internetbaserede it-støtte Kontroltårnet har du som kunde altid styr på din logistik. Uanset om det gælder den aktuelle lagersaldo for et bestemt produkt eller sporing af en bestemt kundeordre, er oplysningerne aldrig længere væk end et enkelt klik. Ambitionen med Kontroltårnet er, at du – selv om du har outsourcet din logistik – skal have fuld kontrol over dine logistikflow og kunne føle dig tryg.
Vi kan skræddersy forskellige logistiktjenester til en totalløsning, som matcher netop dine behov og forudsætninger.
Så er du velkommen til at kontakte os på Kundeservice Erhverv for at få yderligere oplysninger eller få et tilbud på en lagerløsning.
Vil du vide mere om, hvordan vi hjælper dig med tredjepartslogistik, så er du velkommen til at kontakte os på 43 44 07 06.