Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser.

Totalløsninger til e-handel – fra køb til levering

Levering spiller en stadig større rolle i forbrugernes oplevelse, når de handler online. Det er mindst lige så vigtigt, hvordan du leverer, som hvad du leverer. Nutidens forbrugere er kompetente, bevidste og vil have stor frihed og mange valgmuligheder.

E-handel og dine kunder

Dine kunder vil selv styre deres køb og vide, hvornår, hvor og hvordan deres forsendelse leveres. De ønsker desuden nemt at kunne foretage ændringer i leveringen og vide, hvor meget købet kommer til at koste. Leveringen bør derfor betragtes som en integreret del af produktet for at sikre en god købsoplevelse.

Det er altid en afvejning mellem hurtighed, præcision og omkostninger. PostNord fokuserer på, hvad der sker på forbrugerens rejse før købet, under købet og efter levering for at hjælpe dig med at skabe loyalitet, som får kunderne til at anbefale dig og vende tilbage. Vi ved, hvordan du kommer nutidens e-handelsforbrugere i møde på deres præmisser. Vil du vide mere om vores e-handelsløsninger?

Vores tilbud inden for e-handel

E-handel inden købet

Når man handler online, bliver oplevelsen stadig vigtigere, og leveringen spiller en stadig større rolle for dine kunders købsoplevelse. Det kan være afgørende for forretningen, at leveringsalternativerne er enkle og tydelige. Kunderne ønsker allerede inden købet at vide, hvornår, hvordan og hvor forsendelsen leveres, hvem der står for leveringen, og naturligvis også hvad det koster.

E-handel under købet

For de fleste forbrugere haster købet ikke så meget, at hurtig levering er værd at betale ekstra for. En dags forskel spiller som regel ingen eller kun en lille rolle. Derimod vil mange forbrugere gerne allerede i forbindelse med købet kunne vælge et bestemt leveringstidspunkt på et bestemt sted og på en bestemt måde, som passer ind i deres rutiner.

E-handel efter levering

Når man vil skabe en købsoplevelse, der holder hele vejen igennem, er det vigtigt at gøre det nemt for kunderne at returnere en vare. Hvis det er nemt at returnere varer, er der større chance for, at kunderne vender tilbage.

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed?

Klik ind og få et tilbud på dine forsendelser beregnet på din virksomhedsprofil.

Se mere

Relaterede produkter og services

MyPack Collect

Send pakker, der vejer maks. 20 kg, til kunder med levering til udleveringssteder i Norden og Europa.

MyPack Home

Send pakker direkte hjem til modtageren i Norden og Europa.

Collect In-store

Giver kunden mulighed for at hente pakken i din butik.

PostNord Return Drop Off

Gør det nemt for dine kunder at returnere en pakke på op til 20 kg og giver dig fuld kontrol over dine returneringer.

Kundeportalen

Få et unikt overblik over dine pakker med PostNord Customer Portal.

PostNord Developer

Vil du skabe løsninger, der giver dine kunder bedre oplevelser med levering og samtidig større effektivitet og bedre totaløkonomi?

Mindre forsendelser

Når du vil sende mindre varer til Danmark eller udlandet.

Cykelbude i Storkøbenhavn

Få din forsendelse leveret hurtigt og Co2 neutralt i hele Storkøbenhavn med PostNords cykelbude.

Inspiration

Fleksibel levering

Dine kunder ønsker, at leveringen passer ind i deres hverdag. Vi hjælper dig med at gøre det nemmere for dine kunder med løsninger, som giver flere valgmuligheder i forbindelse med levering.

Læs mere om fleksibel levering

E-handel - 6 gode råd

Det er vigtigt at du skaber en sømløs købsproces, der opfylder alle kundens behov – fra køb til levering og i sidste ende returnering. Vi har seks gode råd om, hvordan du kan forbedre dine kunders købsoplevelse.

Få 6 gode råd