Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Pakker til private

Send pakker til private med MyPack uanset hvor pakken skal leveres.

Vi har gjort det endnu nemmere for at dig at sende pakker til dine kunder, uanset hvor i verden de befinder sig. Hos PostNord skal du nemlig kun kende ét produkt, når du sender til private: MyPack.

Når du sender MyPack Home, får du altid:

  • mulighed for at følge pakken i Track & Trace
  • forsikring i henhold til PostNords generelle forretningsbetingelser og mulighed for at forsikre yderligere
  • modtagers kvittering – medmindre andet er aftalt
  • enkel returløsning for dine kunder med PostNord Return Drop Off og Pickup

Hvor stor en MyPack må være, afhænger af modtagerlandet og om pakken skal leveres på din modtagers adresse eller på et udleveringssted. Klik og se max målene for din pakke.

Dør-til-dør eller selvhenter?

Med MyPack Home leverer vi din pakke lige til din kundes dør – uanset om det er i Middelfart, Malmø eller München. Sammen med DPD opbygger vi Europas største distributionsnetværk for e-handel. På den måde kan vi garantere dig, at vi altid er tæt på dine kunder, uanset om det er i Danmark, Norden eller Europa. Og skal pakken udenfor Europa bliver pakken leveret af vores samarbejdspartner i modtagerlandet.

Med MyPack Collect giver du dine kunder kontrol og valgfrihed. MyPack Collect pakker leveres til et af vores 1.600 udleveringssteder i Danmark, 6.000 i Norden eller flere end 20.000 udleveringssteder i DPDs netværk i Europa.

Kombinerer du MyPack Collect med vores service Vælg Selv Udleveringssted i din netbutik, kan din kunde frit vælge blandt vores mange udleveringssteder. Din kunde kan altså selv bestemme, om pakken skal leveres til døren, i Pakkeboksen eller på posthuset. Klik og læs mere om Vælg Selv Udlevering.

Din kunde adviseres

Forudsat at vi har de nødvendige data, sender vi en advisering til din kunde dagen inden levering.

Her får din privatkunde kontrol over pakken (afhængig af modtagerland) og mulighed for at ændre leveringssted og/eller -tidspunkt . Din kunde kan også give os en engangsfuldmagt, når pakken er på vej, så vi kan stille pakken på et aftalt sted på privatadressen eller hos naboen. På den måde slipper din kunde nemlig for at hente en anmeldt pakke på posthuset.

I Danmark kalder vi det FlexChange, klik og læs mere.

Kontakt os

Vil du høre mere om MyPack Home eller ønsker du en pakkeaftale, kontakter du din salgskonsulent eller Kundeservice på 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Find