Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Integration

Vil du spare tid og minimere antallet af fejl, kan du vælge at integrere Pacsoft Online med dit ERP-system.

Med en integration kan Pacsoft Online fx modtage oplysninger fra dit ERP-system og genbruge data. Eller du kan udskrive forsendelsesdokumenter og sende EDI direkte fra dit ERP-system. På den måde undgår du tastefejl, får bedre styr på dine data, sparer tid på processerne og får et langt bedre overblik over hele din værdikæde.

Vi tilbyder følgende to løsninger:

OnlineConnect anbefales til ikke-webbaserede ERP-systemer (fx ERP og WMS systemer, dog ikke SaaS). Programmet er en enkel og smidig måde at integrere dit system med Pacsoft Online – det kræver blot at du installerer OnlineConnect og så er du i gang.

Download faktaarket OnlineConnect (pdf)

XMLPosting bruges til webbaserede ERPsystemer. Løsningen er beregnet til platformbyggere/ software leverandører, som gerne vil tilbyde deres kunder nem integration til Pacsoft Online.

Download faktaarket XMLPosting (pdf)

Kontakt Post Danmarks It-support på 70 21 80 73 eller e-mail itkunder@post.dk, hvis du har spørgsmål.

Kan vi hjælpe dig

Find