Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Adviseringer

​For at skabe tryghed for modtager og mindske antallet af uafhentede pakker, sender vi adviseringer til dine kunder. Alle adviseringer indeholder pakkens stregkodenummer, så pakken kan spores via Track & Trace.

Vi sender beskeder per sms og/eller e-mail helt uden beregning. For besked per brev opkræver vi et gebyr.

ForløbHvornår adviserer vi modtager
Før leveringNår en pakke er på vej - enten dagen før levering eller på dagen (kun ved levering på hjemmeadressen)

Når pakken er klar til afhentning

Hvis en pakke bliver forsinket

Ved levering​Når vi stiller pakken på modtagers adresse, fx fordi modtager er tilmeldt Modtagerflex

Hvis vi har måtte tage pakken med igen, fordi modtager ikke var hjemme. Efterfølgende sender vi en besked om, hvor pakken kan hentes.

Efter​ leveringNår pakken ikke er hentet efter 3 dage.​

Sådan bestiller du advisering

Du kan vælge advisering til PostNord Parcel. Du skal vælge advisering til MyPack Home og Collect. Advisering bestilles i lighed med andre tillægsydelser i dit forsendelsessystem.

For at vi kan sende adviseringer, skal du opgive modtagers mobilnummer og/eller e-mailadresse.

Kan vi hjælpe dig

Find