Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Leveringsmuligheder

Dine pakker kommer hurtigt og sikkert frem - mens din kunde holdes underrettet hele vejen

Dør-til-dør

Vi leverer dag-til-dag og dør-til-dør i hele Danmark - til både virksomheder og private.

Når der ikke er nogen på adressen

Hvis en pakke kan være i modtagers postkasse, vil vi levere den i postkassen.

Kan pakken ikke være i postkassen, når vi kommer forbi, vil vi ringe til modtager (kræver modtagers telefonnummer), så vi kan aftale et sted med modtageren, hvor på adressen vi må stille pakken.

Hvis vi ikke kan komme af med pakken (for stor til postkassen, ingen svarer telefonen eller manglende telefonnummer), tager vi den med igen og lægger den til afhentning på nærmeste udleveringssted. Samtidig får modtager en besked om, hvor og hvornår pakken kan hentes. Det er som hovedregel dagen efter fra kl. 13.

Garanteret levering – hver gang

Hvis din kunde er tilmeldt Modtagerflex har vi en fast aftale om at stille pakken, fx i skuret. Pakken bliver stillet på modtagers ansvar. Du kan læse mere om Modtagerflex, og hvad du kan gør for at reklamere for denne service.

Hvis modtager ikke ønsker at tilmelde sig Modtagerflex, men ønsker at bestemme fra gang til gang, om pakken må stilles på adressen, kan de benytte FlexChange.

Vi stiller også pakken, hvis du har valgt tillægsydelsen Flexlevering i dit forsendelsessystem. Her er det dig som afsender, der har erstatningspligten. Flexlevering skal aftales med modtager fra gang til gang.

Klik og læs mere om fleksibel levering

Kan vi hjælpe dig

Find