Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Reklame service for erhverv

Adressevalidering

Hold dine modtageradresser opdaterede i forbindelse med brev- og Direct Mail-udsendelser med Adressevalidering.

Kundeservice Erhverv
Fordele med Adressevalidering
  • Hurtigt og sikkert – med de rigtige modtagerdata når du dine kunder første gang.
  • Spar tid og penge – du undgår omkostninger til print og porto til breve, der ikke kan leveres til modtageren. Og du slipper for returhåndtering og for at sende et brev to gange til samme modtager.
  • Relationsbevarende – du bevarer dine værdifulde kunderelationer.
Adressevalidering ved udsendelse af brev- og Direct Mail holder du dine modtageradresser opdaterede

Med Adressevalidering opdaterer vi dine modtageradresser og sørger for, at du når dine kunder første gang.

Når dine kunder skifter adresse eller navn, kan det medføre store tab for din virksomhed på grund af mistet kundekontakt. Adressevalidering er en service, som validerer modtageradresser til dine brev- og Direct Mail-udsendelser op imod PostNords modtagerdatabase.

Servicen er gratis. Du skal bare have mindst 1.000 adresser i din udsendelse.

Med Adressevalidering hjælper vi dig med at:

  • opdatere dine modtageradresser med nye adresser til kunder, som er flyttet
  • frasortere dubletadresser
  • markere kunder, der har reklamebeskyttelse (er registreret på Robinsonlisten)
  • opdele adresser i privat- og erhvervsadresser

Selvom du bruger CPR- eller CVR-adresser, vil leveringskvaliteten stige, når adresserne valideres op imod PostNords modtagerdatabase.

Opdaterede modtagerdata fra PostNord må kun bruges af dig som kunde og i forbindelse med forsendelser, hvor du står som afsender.

Sådan kommer du i gang

Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp til at komme i gang, er du velkommen til at kontakte din sælger eller Kundeservice Erhverv.
Kundeservice Erhverv

Læs mere om breve