Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Kom godt i gang

Kom godt i gang

Vi har samlet en oversigt over de informationer og værktøjer, der er relevante, når du skal sende din kampagne med direct mail:

Direct Mail faktaark (pdf)
Direct Mail tillægsydelser faktaark (pdf)

Priser
Forretningsbetingelser
Introduktionsrabat for direct mail

Ram plet første gang

Ca. 800.000 danskerne flytter i løbet af et år – værd sikker på at du skriver den rigtige adresse på din direct mail for at få optimal respons. Når du sender Direct Mail tilbyder vi dig at validere dine modtageradresser i din printfil op mod vores postadresserer, så du når dine modtagere første gang. Læs mere om Adressevalidering.

Hvad skal du være opmærksom på, når du sender direct mail?

Du skal indlevere alle partier med direct mail sammen med en følgeseddel (B68), hvor du tydeligt har markeret den eventuelt ønskede tillægsydelse.

Herudover skal du lægge en særlig Direct Mail – faneblad/vignet øverst i brevbakkerne. Der findes forskellige varianter afhængigt af om du har tilvalgt bestemte omdelingsdage og/eller manuel håndtering.

Faner til Direct Mail (pdf)
Faner til Manuel Direct Mail (pdf)

Kontakt os

Har du spørgsmål eller har brug for hjælp, er du velkommen til at ringe til din salgskonsulent eller til kundeservice på 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Find