Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Intern postomdeling

Har du behov for at få løst din omdeling af post internt?

Vil du spare tid og ressourcer på daglig basis? Så lad os stå for omdelingen af post i din virksomhed. Vi kan sørge for, at breve og e-mails bliver fordelt, præcis som du vil have det.

Omdeling af post og andre interne services

Ikke to virksomheder er ens. Derfor skræddersyer vi altid en løsning til den enkelte kunde. Det gælder for eksempel start- og sluttidspunktet for omdeling af post.

Få omdelt den daglige post

Som udgangspunkt er vi klar med sorteret post, når virksomheden åbner – og vi kan sortere helt ned på personniveau. Intern omdeling af post kan omfatte aviser og blade, fakturaer og checks (kræver at posten er åbnet), ufrankerede svarforsendelser, forsendelser uden navn, pakker samt værdi- og rekommanderede forsendelser.

Varemodtagelse

​Varemodtagelse er en service, hvor vi modtager og registrerer de indkommende varer løbende dagen igennem. Det sker på et af vores distributions- eller postcentre. Varerne distribueres derefter i forbindelse med omdeling af den øvrige interne post til de rette modtagere i din virksomhed. Via Track & Trace-stregkoder kan du følge pakkens vej helt frem til afleveringen.

På denne måde kan du spare mandskab, kvadratmeter samt en masse spildtid hos de medarbejdere, der ikke primært er beskæftiget med intern postomdeling.

Vi aftaler i hvert enkelt tilfælde med dig, hvilke varer der skal være omfattet af varemodtagelsen, og hvordan modtagelsesproceduren skal se ud. Det sker efter en grundig analyse af varestrømmen i din virksomhed.

Mailservice løser din interne post elektronisk

Vi håndterer og distribuerer din elektroniske post

På samme måde som omdeling af fysisk post til virksomhedens interne modtagere kan være en stor opgave, så kan omdeling af elektronisk post være en opgave, som tager tid.

Vi tilbyder derfor at håndtere og distribuere den post, som modtages i virksomhedens elektroniske indbakke til de rette modtagere.

Kontakt os og få et tilbud, der matcher dine behov

Send en mail til Kundeservice Erhverv eller ring på 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Find