Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Opbevaring af post

Opbevaring af post

Bestilling af opbevaring af post

Hvis din virksomhed holder lukket i en periode, kan vi opbevare (tilbageholde) jeres post i en given periode.

Vi opbevarer posten i op til 31 dage. Vi genoptager leveringen af post til jer på den første hverdag efter den aftalte periode.

Husk at give os besked senest 2 dage, før vi skal begynde at holde posten tilbage for jer.

Opbevaring omfatter brevpost, pakker, aviser (dagblade), ugeblade og magasiner.

Linket herunder indeholder en blanket, hvor I kan bestille opbevaring (NB: kun for erhverv).

Opbevaring af post

Du udfylder blanketten på skærmen og trykker 'send'.

Viser det sig senere, at I har behov for opbevaring ud over de 31 dage, skal I kontakte vores kundeservice på tlf. 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Find