Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge

Kundeportalen

På Kundeportalen ser du status på forsendelser, du finder praktisk info og fakturaoverblik, du kan chatte direkte med Kundeservice, oprette reklamationer og meget mere.
Log på Kundeportalen

Bliv kunde og få adgang


Når du er erhvervskunde, er Kundeportalen er vigtigt redskab, som giver dig overblik og værktøjer til at håndtere dine forsendelser. Nedenfor får du en kort gennemgang af, hvad du kan bruge portalen til. For et dybere indblik, så smut forbi vores infosider, som ligger på portalen, men som du godt kan tilgå uden at være kunde.

Er du ikke erhvervskunde endnu? Bestil et tilbud og bliv oprettet.
 

Få et tilbud og bliv erhvervskunde
Få et tilbud og bliv erhvervskunde

Er du kunde, men mangler adgang?


Er du allerede erhvervskunde, men har du ikke adgang til Kundeportalen, så opret dig som bruger eller administrator via knappen nedenfor. Opretter du dig som bruger, vil administrator i din virksomhed få en notifikation om at skulle godkende oprettelsen. Er administrator ikke længere ansat, kan en anden i din virksomhed kontakte Kundeservice via portalen for at få rollen. Alternativt kan du kontakte din sælger for selv at få rollen.

 

Få adgang til Kundeportalen her
Få adgang til Kundeportalen her

streg.png

Hvad får jeg i Kundeportalen?

Se detaljeret information om dine forsendelsers rejse, og hvor de befinder sig. I Track & Trace har du det fulde overblik over dine forsendelser, og du finder bl.a. detaljer så som forsendelsernes vægt, produkttype og hvilke ydelser, der er tilknyttet dem.

Find guides omkring alt fra at anvende Kundeportalen til at stoppe en pakke og returnere til afsender inden omdeling.

Se rapporter og statistik på dine forsendelser for at dykke ned i specifikke forsendelsesgrupper, eller træk en rapport over dit miljøregnskab og se i hvilken grad, din virksomheds forsendelser belaster miljøet.

Tilføj flere administratorer til din virksomhed og begræns eller tilføj rettigheder til dem. Det er altid synligt, hvem der har lavet hvilke forsendelser, så du kan bevare overblikket.

Skriv beskeder eller chat med Kundeservice Erhverv direkte i Kundeportalen. Derudover finder du videoguides til emner så som: 'Køb brevporto i Kundeportalen', 'Stop pakken og send den retur', 'Oprettelse af reklamationer' osv.

Se her, hvordan du håndterer pakker og kan sende breve fra Kundeportalen.

Få et hurtigt indblik i Kundeportalen
 

Vi fortæller i videoen kort om de grundlæggende funktioner, men Kundeportalen indeholder selvfølgelig meget mere. Log ind her og opdag, hvor nemt det er at holde styr på dine brev- og pakkeforsendelser med Kundeportalen. 

Husk, du skal være oprettet som kunde, før du kan logge ind på Kundeportalen. Hvis du endnu ikke er kunde, så se fordelene ved at blive det lige her.

 

Video