Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Værktøj

Kundeportalen

Kundeportalen holder styr på alle pakker og breve og giver dig et godt overblik og bedre kontrol over dine logistikflow. Du behøver kun at udfylde en formular for at få adgang.

Udfyld formular

Fordele

  • Bedre kontrol – hjælper dig med at holde styr på alle dine forsendelser.
  • Bedre rapportering – indeholder smarte værktøjer, som giver dig statistik og et godt overblik.
  • Omkostningseffektiv – bedre kontrol giver lavere lageromkostninger.
  • Mere tilfredse modtagere – kunder, som får bedre informationer fra dig, bliver mere tilfredse, og det bidrager til færre returneringer.
Få et unikt overblik over dine pakker med kundeportalen

Vil du have bedre styr på dine leveringer, mere tilfredse kunder og bedre overblik over dine breve og pakker? Så er vores kundeportal PostNord Customer Portal noget for dig.

Kundeportalen indeholder smarte rapportværktøjer, som giver dig en god oversigt, udførlig statistik og et unikt overblik over alle de forsendelser, du sender med PostNord. Du får et dashboard med overblik over, hvor langt dine pakker er nået. Du kan blandt andet se, hvilke pakker der er udleveret, og hvilke der er undervejs til modtagere. Du vælger selv antal af dage, du vil have vist.

Bedre styr på leveringerne reducerer risikoen for returneringer fra kunderne, og det giver lavere lageromkostninger og bedre forståelse for, hvordan, hvornår og hvor leveringerne sker, og hvor der evt. er problemer.

Kundeportalen hjælper både dig og dine kunder til en bedre og mere effektiv pakkelevering. Dine logistikflow bliver ganske enkelt mere fleksible og dine kunder mere tilfredse.

Her er nogle eksempler på de udfordringer, som Kundeportalen løser for dig. Du kan

  • reducere din samlede vareværdi hos posthuse ved at motivere modtagere til at hente deres pakker tidligere
  • kommunikere med kunder og modtagere og fx. informere dem, hvis der er risiko for, at en pakke fra dig bliver forsinket, eller sende dem en påmindelse, hvis en pakke ikke bliver hentet.

Du behøver bare at udfylde en formular for at komme i gang.

Få overblikket med Kundeportalen

Allerede kunde?

Har du allerede adgang til Kundeportalen, så klik for at logge på.
Logge på