Kundeportalen – få et unikt overblik over dine pakker og breve med PostNord Customer Portal | PostNord AB
Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Værktøj Erhverv

Kundeportalen

Kundeportalen holder styr på alle dine forsendelser og giver dig et godt overblik og bedre kontrol over dine logistikflows. Du behøver kun at udfylde en formular for at få adgang.

Udfyld formular
Fordele med Kundeportalen
  • Bedre kontrol – hjælper dig med at holde styr på alle dine forsendelser.
  • Bedre rapportering – indeholder smarte værktøjer, som giver dig statistik og et godt overblik.
  • Omkostningseffektiv – bedre kontrol giver lavere lageromkostninger.
  • Mere tilfredse modtagere – kunder, som får bedre informationer fra dig, bliver mere tilfredse, og det bidrager til færre returneringer.
Få et unikt overblik over dine pakker med kundeportalen

Vil du have bedre styr på dine leveringer, mere tilfredse kunder og bedre overblik over dine logistikflows? Så er vores kundeportal PostNord Customer Portal noget for dig.

Kundeportalen indeholder smarte rapportværktøjer, som giver dig en god oversigt, udførlig statistik og et unikt overblik over alle de forsendelser, du sender med PostNord. Du får et dashboard med overblik over, hvor langt dine pakker er nået. Du kan blandt andet se, hvilke pakker der er udleveret, og hvilke der er undervejs til modtagere. Du vælger selv antal af dage, du vil have vist.

Bedre styr på leveringerne reducerer risikoen for returneringer fra kunderne, og det giver lavere lageromkostninger og bedre forståelse for, hvordan, hvornår og hvor leveringerne sker, og hvor der evt. er problemer.

Kundeportalen hjælper både dig og dine kunder til en bedre og mere effektiv pakkelevering. Dine logistikflow bliver ganske enkelt mere fleksible og dine kunder mere tilfredse.

Her er nogle eksempler på de udfordringer, som Kundeportalen løser for dig. Du kan

  • reducere din samlede vareværdi hos posthuse ved at motivere modtagere til at hente deres pakker tidligere
  • kommunikere med kunder og modtagere og fx. informere dem, hvis der er risiko for, at en pakke fra dig bliver forsinket, eller sende dem en påmindelse, hvis en pakke ikke bliver hentet.

Du behøver bare at udfylde en formular for at komme i gang.

Få overblikket med Kundeportalen - Klik og se filmen

Allerede kunde?

Har du allerede adgang til Kundeportalen, så klik for at logge på.
Log på

Læs mere om Kundeportalens muligheder

Dashboard

Du får et hurtigt og overskueligt overblik over alle dine forsendelser.

Spor din forsendelse

Her får du status og statistik med detaljer ned på den enkelte pakke.

Fakturaer

Få et overblik over alle dine betalte og afventende fakturaer - samt diverse statistik.

Reklamationer

Opret reklamation på specifikke pakker - og status på igangværende reklamationer.

Rapporter

Her kan du med forskellige parametre trække rapporter på angivne perioder.

Support og administration

Læs mere om de forskellige hjælpefunktioner, som du finder i Kundeportalen.