Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Kundeportalen

Postnords Kundeportal giver dig unikt overblik over dine pakker.

Med Kundeportalen får du:

  • dashboard med overblik over, hvor langt dine pakker er nået. Du kan blandt andet se, hvilke pakker der er udleveret, og hvilke der er undervejs til modtagere. Du vælger selv antal af dage, du vil have vist. Alt sammen præsenteret i et overskueligt dashboard
  • Track & Trace giver dig status og statistik over alle dine pakker med detaljer helt ned til den enkelte pakke. Det gælder også returpakker og ikke afhentede pakker. Du kan sende reminder til de kunder, der endnu ikke har afhentet deres pakker. For den enkelte pakke kan du se, hvem der har kvitteret for modtagelse af pakken (POD – proof of delivery)
  • overblik over dine fakturaer. Der er også let adgang til at sende en besked til os, ligesom du kan oprette reklamationer
  • løbende udvikling af Kundeportalen giver dig nye funktioner og forbedringer, fx. rapportudtræk, kontaktmuligheder til vores Kundeservice og overblik over dine reklamationer
  • samlet overblik over alle dine kundenumre

Du behøver bare at udfylde en formular for at komme i gang.

Udfyld formularen

Allerede kunde?

Har du allerede adgang til Kundeportalen, så klik for at logge på:

Log på Kundeportalen

Har du ikke adgang til Kundeportalen; men har du en pakkeaftale hos os, så kan du få adgang til PostNord Kundeportalen.

Kan vi hjælpe dig