Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Omnichannel

For PostNord betyder Omnichannel individuelt tilpasset kommunikation - både i budskaber, kanal og form. I PostNords Omnichannel kommunikationsplatform skabes en smidig og personlig dialog på tværs af slutkundens foretrukne kanaler.

Omnichannel tilgangen sikrer, at oplevelsen af kommunikationen og varemærket er tilpasset modtageren.

For at opnå dette udvikler vi automatiserede løsninger til både fysiske og digitale kanaler. Vi kombinerer markedsføring og administrativ kommunikation baseret på datadrevne analyser og slutkundens valg.

Dette giver dig mulighed for at tilpasse din kommunikation, så den matcher dine kunders ønsker og interesser.

Fordele for dig:

  • skab loyalitet - ved at udnytte personlig kommunikation , dialog og tilpasse din kommunikation til de foretrukne kanaler
  • mersalg - Ved at kommunikere målrettet, i flere kanaler til den rigtige målgruppe
  • øge effektivitet - Med digitale løsninger, kan du øge effektiviteten af dine processer og reducere interne og eksterne omkostninger
  • find nye kunder - Ved at udnytte dine eksisterende kundedata, kan du lære om dine mest profitable kunder og tiltrække lignende kunder på markedet

Kontakt os eller book et møde

Kontakt din salgskonsulent. Du kan også ringe til kundeservice på 70 11 12 30 eller sende en mail.