Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Information

Information skal kunne forstås og gemmes

Når du sender information om privatøkonomi som fx kontoudtog, årsopgørelser og pensionsmeddelelsers skal det være væsentligt for dine modtagere at: information er let at finde igen:

  • informationen er let at finde igen
  • kommunikationen er overskuelig og let at læse
  • kanalen opleves som sikker

Lad modtagerne afgøre kanalen

Om du bør vælge det fysiske brev eller brevet i e-Boks til din information, afhænger af målgruppens præferencer. Analyser viser, at især de helt unge og de ældre foretrækker brevet med posten. Vi anbefaler, at du giver den enkelte modtager frit valg og lader os distribuere i den foretrukne kanal.

Gør dig umage med formidlingen, og få mere tilfredse kunder

Grafisk overskuelighed og tekst, der hjælper til at forstå informationerne, giver kontoudtog, årsopgørelser og pensionsmeddelelser ekstra værdi og skaber større kundetilfredshed. Tænk over, hvordan du vil disponere informationen, så det får den ønskede effekt i alle kanaler. Husk altid at overveje:

  • Hvad skal modtageren vide, tænke og gøre efter at have læst brevet?
  • Er der informationer, der skal gøres ekstra tydelige for at få budskabet klart frem?
  • Hvordan vil din virksomhed fremstå?
  • Hvordan indholdet automatisk og responsivt tilpasser sig den krævede enhed og skærmstørrelse?