Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Kanalstrategi

Du kan skræddersy din kanalstrategi

Vi kan håndtere både fysisk og digital kommunikation til den enkelte modtager og giver dig rig mulighed for at skræddersy den kanalstrategi, der passer til din virksomhed og dine modtagere. Dit kanalvalg i den enkelte situation bør være baseret på:

  • formål
  • målgruppe
  • indhold
  • samlet økonomi – udgifter set ift. udbytte

Kend de enkelte kanalers muligheder og styrker

Før du lægger en kanalstrategi for din virksomhedskommunikation, er det afgørende at kende de enkelte kanalers muligheder og styrker. Både enkeltvis og i kombination med hinanden. Mange gange vil det være en kombination af fysiske og digitale kanaler, der er mest effektiv.

Lad dine modtagere vælge

Tendensen er, at virksomhedskommunikation i stigende grad foregår via multikanaler drevet af modtagerpræferencer. Så hvorfor ikke spørge dine kunder via et brev eller e-Boks, hvordan de vil modtage forskellige typer af kommunikation, fx årsopgørelser, fakturaer og markedsføring? Vi håndterer gerne distributionen ud fra modtagernes præferencer.

Kontakt os eller book et møde

Kontakt din salgskonsulent. Du kan også ringe til kundeservice på 70 11 12 30 eller sende en mail.