Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Nem returnering

Nem returnering

Returnering er en vigtig del af din forretning på nettet

Nem returnering øger din konvertering

Forbrugerne bliver mere og mere bevidste om de ting, der gør en lille forskel fra netbutik til netbutik. Én af dem er muligheden for at fortryde og returnere et køb. Så hvis du vil øge konvertering til salg, er det en god idé at have en synlig og enkel politik omkring returnering. Det handler om psykologi på tre forretningskritiske områder:

  1. Få nye kunder til at føle sig trygge i købssituationen
  2. Få kunder til at handle igen, fordi de oplever, at et fejlkøb er uproblematisk
  3. Differentiere sig positivt fra konkurrenterne

Vi følger udviklingen inden for e-handel nøje og tilbyder konkurrencedygtige returløsninger til din netbutik. Du skal bare vælge, om det skal være gratis – eller om returnering skal koste noget for kunden.

Klik og læs mere om løsningerne Gratis for kunden og Kunden betaler.

Vil du høre mere om returvareløsninger, så er du velkommen til at kontakte os på 70 11 12 30.

Læs e-handelsanalysen

Bliv klog på kundernes behov

Se bl.a. hvad nem returmulighed betyder for dine kunder

Læs e-handelsanalysen
Services til netbutikker

Services til netbutikker

Giv dine kunder god service og få hjælp til de praktiske opgaver i netbutikken

Klik og læs mere