Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Omdirigering

FlexChange giver dine kunder nye muligheder for at modtage pakker

Omdirigering, når pakken er på vej

Vi har introduceret en ny service dine privatkunder, der får leveret pakker hjem til privatadressen. Modtageren har nu mulighed for selv at bestemme, om pakkebudet skal ringe på, stille pakken på et aftalt sted på adressen, eller aflevere pakken hos naboen. Vi kalder denne løsning for FlexChange, og dine kunder kan vælge den til, hver gang de vælger at få leveret en pakke til døren.

Vil du give dine kunder mulighed for at omdirigere pakken, kræver det blot, at du sender os kundernes e-mail adresse eller mobil nummer, så vi kan sende dem adviseringen. På den måde kan vi blive endnu bedre til at hjælpe jer med at forbedre modtagerens købsoplevelse.

Også i Sverige og Norge har dine kunder mulighed for at anvende FlexChange. I Sverige kan modtager ændre leveringsdag og -tid. I Norge kan modtagere ændre leveringsdag og –tid, samt fortælle pakkebudet, hvor pakken må stilles, hvis ingen er hjemme på adressen.

Omdirigering for udenlandske modtagere

I samarbejde med DPD kan vi tilbyde dine kunder i Tyskland, Belgien, Luxembourg, Holland, Frankrig og Østrig at omdirigere pakken, når den er på vej. Det hedder DPD Predict og din kundes muligheder afhænger af modtagerlandet.